Podsumowanie roku 2020

Rok 2020 dobiegł końca. Chciałabym, więc krótko go podsumować. Generalnie był to rok pełen negatywnych emocji. Wydarzyło się w nim wiele złego. Nie potoczył się on do końca tak jakbym tego chciała. Niemniej jednak, z wielu sytuacji mogłam wyciągnąć wnioski, co również uznaję za coś wartościowego. Parę osób z mojego otoczenia nie doczekało już kolejnego roku, co jest niezwykle smutne i jednocześnie pobudzające do refleksji o tym, jak ważne jest to, aby doceniać życie. Tak naprawdę, życie ludzkie jest kruche. Warto, więc cieszyć się z małych rzeczy, ze wszystkiego, co nas otacza.

Z powodu gwałtownego rozprzestrzeniania się COVID-19 wszystko wokół nas stanęło. Był to zdecydowanie nietypowy rok dla każdego z nas. Teraz jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia, jesteśmy silniejsi i niech ta siła zostanie w nas w roku 2021.

Oczywiście, pozytywne wydarzenia również miały miejsce w 2020 roku, o czym również chciałabym napisać. Mam tu na myśli przede wszystkim to, iż w czerwcu uzyskałam tytuł magistra z zakresu nauk społecznych, a w sierpniu zostałam zatrudniona w środowiskowym domu samopomocy, co bezpośrednio jest związane z moim wykształceniem. Poznałam kilka wspaniałych osób. Mam też trzy nowe tatuaże i kolejnego kolczyka w uchu. Zmieniłam kolor włosów z brązowego na czarny. Przejechałam ponad 6 tysięcy kilometrów na rowerze, w tym moja rekordowa trasa liczyła aż 101 km! Przez tydzień mieszkałam w Gdańsku, gdzie również jeździłam na rowerze. Brałam udział w nagraniach teledysku do piosenki "Doda" zespołu Soleo - co prawda była to rola statystki, aczkolwiek cieszę się, że mogłam zobaczyć wszystko "od kuchni". Miałam okazję współpracować z kilkoma firmami. Stworzyłam 37 stylizacji - dla porównania rok wcześniej było ich 29. Wszystkie z nich zobaczycie poniżej. Piszcie w komentarzach, która z nich najbardziej Wam się podoba oraz dajcie znać, z czym będziecie kojarzyć ubiegły już rok.

Styczeń




Luty 







Kwiecień







Czerwiec






Lipiec





Sierpień




Wrzesień




Październik 



Listopad






Grudzień


Kochani, niech ten 2021 rok będzie dla Was czasem miłości, pokoju, szczęścia, spełnienia. Stawiajcie sobie cele i dążcie do ich realizacji. Pamiętajcie, że ograniczenia są tylko w Waszej głowie. Żyjcie tak, żeby nie żałować kiedyś, że czegoś nie zrobiliście. Doceniajcie największy dar, jaki mogliście dostać, a więc mam tu na myśli dar życia. Jeśli, coś Wam nie wychodzi nie bójcie się poprosić kogoś o pomoc. Pamiętajcie, że razem możemy więcej. Nie poddawajcie się i po prostu bądźmy wszyscy dla siebie wsparciem.

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Za dużo fajnych stylizacji, by wybierać :D
    Dzięki za życzenia. Mam nadzieję, że Twój 2021 będzie również lepszy, choć na 2020 nie mogę tak całkiem narzekać. Gratuluję tego wszystkiego! Wszystkie wymienione rzeczy czytałam z uśmiechem na ustach:))
    Ściskam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful summary and amazing looks! Here's to hoping 2021 has so many good things in store.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com


    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh!! You took my heart. I just love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rok dla nas wszystkich był niezłą nauczką :/ Współczuję straty ale również gratuluje sukcesów i zmian jakie zaszły w Twoim życiu. Masz tu mnóstwo fajnych, eleganckich, kobiecych ale i luźnych stylówek :) Obserwuję Cię od dawna :) w wolnej chwili zapraszam też do siebie na nowy post:
    https://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sportowy zestaw w czarno-białe paski pasuje idealnie, podobnie jak biało-szary styl.

    Szczęśliwego Nowego Roku 2021. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania