Biało-szara stylizacja utrzymana w stylu sportowym | Femme Luxe

Nadszedł czas na zaprezentowania trzeciej, czyli już ostatniej stylizacji z mojego zamówienia ze strony internetowej Femme Luxe. Tym razem również będzie to propozycja sportowa. Dodam jeszcze, że lubię taki styl, dlatego sesja ta była dla mnie niezwykle przyjemnym doświadczeniem.

Zacznijmy może od przedstawienia podstawowych elementów mojego outfitu. Otóż, bazą do jego stworzenia była biała koszulka z nadrukiem (White 'La Femme' Slogan Print Lip T-Shirt) oraz szare spodnie dresowe (Grey Fleece Front Pocket Joggers). Koszulka została wykonana z przyjemnego w dotyku materiału. Ma ona luźny, oversizowy krój. Bardzo dobrze czuję się w takich zwiewnych ubraniach. Sam nadruk, pomimo tego, iż jest całkiem spory nie wygląda kiczowato. Koszulka ta prezentuje się dosyć oryginalnie, dziewczęco, a zarazem pasuje do wielu stylizacji. Jestem z niej bardzo zadowolona. Jednak, z racji tego, iż pogoda nie sprzyja noszeniu koszulek z krótkim rękawem pod spód założyłam białą bluzkę z długim rękawem. Dzięki temu było mi cieplej podczas robienia zdjęć, ale również jest to propozycja dla Was, w jaki sposób można wykorzystać cieńsze koszulki w chłodniejsze dni. Kolejnym elementem z mojego zamówienia są szare spodnie. Generalnie mogłam je wybrać o rozmiar mniejsze. To są 10, a spokojnie mogłam wybrać 8. Niemniej jednak, dresy mogą być trochę luźniejsze, także jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza. Mają one wysoki stan, są ocieplane oraz posiadają kieszenie, które sięgają praktycznie do kolan. Mi kojarzą się one ze spodniami raperów. Już od dłuższego czasu myślałam o tym, aby zaopatrzyć się w coś tego typu. Dresy wzorowane stylem męskim prezentują się naprawdę świetnie np. w połączeniu z dopasowanym body. Całość dopełniłam szarą bejsbolówką oraz czapką typu beanie oraz białymi butami sportowymi. 



Co myślicie o mojej stylizacji? Też macie jakieś skojarzenie z tego typu spodniami?

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Cudnie Kochama wyglądasz w tym dresiku :) Uwielbiam takie luzne i wygodne ciuszki .
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię stylizacje w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemne dresiki
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this blog! Loved the fact that it was so detailed and informative. I do Hairstyles For Women a lot since they avoid any type of heat damage to my natural hair. If you are also looking for hair extensions, visit our website.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania