Sportowa stylizacja ze spódnico-spodenkami w roli głównej | Szarość i biel

Ostatnie tygodnie minęły mi tak szybko, że nawet nie miałam zbytnio czasu, żeby napisać nowy post. Wynika to z tego, że dokładnie od 12 sierpnia chodzę do pracy i skupiłam się bardziej właśnie na tym zawodowym obszarze życia. Niemniej jednak, jestem tu nadal i będę. Chcę tak nauczyć się gospodarować dniem, abym nie musiała rezygnować ze swoich pasji. Uważam, że warto mieć w swoim życiu hobby, gdyż dzięki temu chociaż na chwilę zapominamy o problemach, dbamy o swoje potrzeby i po prostu się rozwijamy.

Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w tonacji szaro-białej. Zestaw ten idealnie sprawdzi się na co dzień. Z pewnością jest on wygodny i może przypaść do gustu zwłaszcza fankom sportowego stylu. Mam na sobie białą koszulkę i pasujące do niej trampki oraz czapkę z daszkiem. Aczkolwiek na uwagę zasługują tu spodenki, które swoim wyglądem przypominają spódnicę. Zaopatrzyłam się w nie jakiś czas temu w lumpeksie i bardzo lubię je nosić. Zostały wykonane z koronkowego materiału i są przewiewne, czyli w sam raz na upalne dni. Całość uzupełniłam dodatkami w postaci delikatnej biżuterii. 


koszulka, trampki - Miejski sklep
spodenki - Second Hand
czapka - Adidas

Lubicie takie proste, sportowe zestawy? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Fajna, wakacyjna stylówka :) Mi praca też pochłania dużą część dnia, dlatego posty na moim blogu są dość nieregularne.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w dzieciństwie miałam taką różową spódnicę. Tobie wszystko pasuje :) ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mówi do mnie ta stylizacja, ale zazdroszczę spódnico-spodni. Przydałyby mi się bardzo, mogłabym częściej wybierać bardziej dziewczęce stylówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zestawy :) Gdybyś nie powiedziała, że to spodenki to nie ogarnęłabym

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania