FemmeLuxe - koszulka z napisem perfect oraz szare spodnie dresowe

Połączenie szarości i bieli to najbardziej klasyczne zestawienie kolorystyczne, jakie znam. Jest ono bardzo uniwersalne i najbardziej podoba mi się w setach sportowych, czyli np. szara sukienka dresowa i białe trampki lub biała koszulka i szare spodnie dresowe. W dzisiejszej stylizacji dominować będą ostatnie dwa wymienione przeze mnie elementy. Pochodzą one ze sklepu internetowego FemmeLuxe.

Biała koszulka (White 'Perfect' Oversized T-Shirt) charakteryzuje się krojem typu 'oversize'. Widnieje na niej napis 'Perfect' i w pewnym sensie odnosi się on do mojego charakteru, bo lubię, gdy coś jest wykonane według mojej wizji. Bardzo podoba mi się w niej też czcionka, która wygląda jak pismo odręczne. W 100% została wykonana z bawełny, więc jej jakość jest naprawdę godna polecenia. Poprzednio podobną koszulkę zamówiłam w rozmiarze L. Z kolei, tym razem zdecydowałam się na M (10/12). Myślę, że jest to bardziej adekwatny rozmiar w stosunku do moich proporcji ciała. Nie jest już tak przesadnie długa, jak ta poprzednia, a nadal nie przylega do ciała. Źle czuję się w obcisłych koszulkach, dlatego ten krój, jak najbardziej mi odpowiada.

Szare spodnie dresowe (Grey High Waisted Lightweight Joggers) to must have w mojej szafie, dlatego zależało mi na tym, aby je zamówić. Mój klasyczny rozmiar to 10, aczkolwiek nie był on dostępny. Zdecydowałam się, więc na 12 i niestety, ale okazały się one za duże. Na zdjęciach może aż tak tego nie widać, ale podczas sesji, co chwilę musiałam je poprawiać, gdyż po prostu zsuwały mi się z pasa. Niemniej jednak, są idealne dla mojej mamy, także chętnie je oddam. A co do samych spodni - są one proste, klasyczne. Posiadają gumkę w pasie oraz ściągacze na dole nogawek. Co prawda zostały wykonane z poliestru, ale są naprawdę wygodne. Szkoda tylko, że nie posiadają kieszeni, ale można to zrekompensować za pomocą nerki, czyli tak jak ja to zrobiłam.

Uznałam, że świetnie sprawdzą się tu buty w białym kolorze. Aczkolwiek, chciałam wprowadzić w tej stylizacji jakiś jeden, bardziej rzucający się w oczy element. Podczas porządków w szafie, znalazłam kapelusz typu bucket, czyli tzw. kapelusz rybacki. Jest to dosyć kontrowersyjny trend, ale osobiście uważam, że nadaje on ciekawy, modowy charakter całości. Poza tym, mam z nim pozytywne skojarzenia, gdyż posiadałam tego typu kapelusz w dzieciństwie.



A Wam podobają się stylizacje utrzymane w kolorystyce szaro-białej? Co myślicie o tego typu kapeluszach?

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Ten kapelusz trochę nie w moim typie. Fajnie wygląda taka biało-szara kolorystyka. Ładne masz oprawki okularów 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look! na luzie i sportowo! świetny kapelusik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no kochana prezentujesz coraz to ciekawsze zestawienia! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie kapelusze, ale sama nie mam. Co do odcieni szarosci to bardzo lubię i noszę :) W takim outficie chętnie bym poszła na rolki hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. I just love your fashion and this is the kind of struggle I have. Any tips for me pls?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Just be yourself. Don't be afraid to express your style :)

      Usuń
  6. Ten napis robi tu całą robotę, fajna stylówka;) Generalnie koszulki z nadrukiem to jest coś czego mam pełno w szafie. Znalazłam też firmę https://hft71.pl/ robią oni nadruki na odzieży, może się przydać.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania