Dzianinowa kamizelka w połączeniu z koszulą oraz woskowanymi spodniami

Siedząc w domu, połykając kolejne tabletki postanowiłam, że dodam nowy post. Złapało mnie jakieś przeziębienie, ale ogólnie czuję się całkiem dobrze, więc nie będę narzekać. Niemniej jednak, mam trochę więcej czasu, a więc jest to idealna okazja do tego, by podzielić się z Wami kolejną propozycją stylizacji. Sprawdzi się ona zarówno na co dzień, jak i do pracy czy szkoły.

W tym sezonie modne są dzianinowe kamizelki. Moja mama kiedyś uszyła dla taty coś podobnego z włóczki. Przypomniało mi się o tym i tym sposobem znalazłam taką kamizelkę w szafie mojego taty. Postanowiłam ją założyć i skomponować do niej dalszą część outfitu. Ze dwa lata temu siostra oddała mi swoją koszulę, gdyż stwierdziła, że dla niej jest za duża. Szczerze mówiąc, na tamten moment nie miałam na nią pomysłu. Wisiała, więc w szafie te kilka lat aż do teraz. Widziałam kilka inspiracji na Instagramie przy użyciu podobnej koszuli, także w końcu nadszedł na nią czas. Uważam, że całkiem dobrze wygląda w takim zestawieniu. Mam na sobie również czarne, klasyczne, woskowane spodnie. Warto je mieć w swojej garderobie, gdyż pasują one do wielu stylizacji. Odzież wierzchnia, na którą się zdecydowałam to tzw. kurtka koszulowa. Jakiś czas temu udało mi się ją upolować w lumpeksie i bardzo lubię ją nosić. Jeżeli chodzi o buty to postawiłam na klasyczne botki. Dodatkami, zasługującymi na uwagę są kolczyki w kształcie krzyży oraz czarna, mała torebka.


koszula - Reserved
spodnie - New Yorker
kamizelka - Robótki ręczne
kurtka koszulowa - Second Hand
buty, kolczyki - ???
torebka - Targowisko Miejskie

A Wam podoba się trend na dzianinowe kamizelki? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Great styling darling. you look beautiful

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez kurtki wygląda to o wiele lepiej, z nią trochę za dużo się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak teraz patrzę to faktycznie, masz rację. Następnym razem na wierzch założę coś bardziej stonowanego :)

      Usuń
  3. Lubie woskowane spodnie ;) Bardzo dobrze w nich wyglądasz :) Jest to moj ulubiony element tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely outfit, dear!So nice combination, you look amazing, so great and interesting.

    www.marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. www.pogaduchymagduchy.wordpress.com10 listopada 2020 18:06

    Super połączenie... Moda "kołem się toczy", kilkanaście lat temu sama nosiłam wujkowe koszule i kamizelki dziergane przez babcię. Wystarczy pogrzebać w szafie rodziców i dziadów, a na pewno coś się znajdzie. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że nosisz unikatowe, ręczne robione ubrania, jak ta kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania