Zestaw sportowy | Ania w podróży

Sceneria w dzisiejszym poście będzie dosyć nietypowa. Ostatnio przeglądając różne posty na Instagramie natknęłam się na zdjęcia robione czy to w bagażniku samochodowym, czy po prostu jakiekolwiek inne, w których na pierwszym bądź drugim planie znajdował się samochód. Chodzi mi tu o zdjęcia ściśle zimowe, czyli po prostu zależało mi na białym tle. Zaplanowałam, że sesję taką zrobię w weekend, czyli wtedy, gdy mam trochę więcej czasu. Po pracy chwila moment i robi się ciemno, także w tygodniu i tak zapewne by mi się to nie udało. I jak na złość - w sobotę padał śnieg... Niemniej jednak, nie chciałam odkładać tego na niedzielę, gdyż jak to mówią - co z myśli to i z głowy. Na początku śnieg lekko prószył. Później zdecydowanie bardziej się rozpadało. Było też dosyć chłodno, a więc starałam się jak najszybciej wykonać zdjęcia, przez co nie mam ich zbyt dużo. Aczkolwiek udało mi się wybrać kilka z nich, którymi chciałabym się podzielić. 

Przyznam szczerze, że stylizację dobrałam tak, aby pasowała do samochodu zarówno pod względem wizualnym, jak i przez pryzmat wygody. Określmy, więc ten outfit jako idealny na podróż lub po prostu na co dzień. Dla mnie taki zestaw to "chleb powszedni", gdyż uwielbiam nosić dresy i często to robię. Na poniższych zdjęciach zobaczycie, że mam na sobie spodnie z Adidasa oraz bluzę, którą zamówiłam jakiś czas temu na zagranicznej stronce. Zaopatrzyłam się również w wygodne buty oraz białą czapkę, która rozjaśnia całość oraz świetnie zgrywa się z detalami, znajdującymi się na spodniach.


Bluza - FemmeLuxe
Spodnie - Adidas 
Buty - Fila (Deichmann)
Czapka - Terranova

A Wy lubicie nosić dresy? Jakiego typu stylizacje są dla Was najwygodniejsze? 

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają takie zdjęcia. :) Brakuje mi tylko uroczo przyozdobionego bagażnika samochodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim zestawie sportowym czuję się najlepiej! Super fotki ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie musi być przede wszystkim ciepło ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear, the pictures turned out great. I love your outfit too.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi musi być przede wszystkim wygodnie, a zimą również ciepło. W samochodzie stawiam zazwyczaj na lżejszy ubiór, chyba, że wiem, że będę musiała dłużej w nim czekać, a na dworze mróz :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyna i samochód to zawsze ciekawe i zmysłowe zestawienie. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania