Bluza Lover & Fighter

Zdjęcia, które zobaczycie w tym wpisie zrobiłam już jakiś czas temu, aczkolwiek nie miałam kiedy ich wstawić. Później o nich zapomniałam. Po czym, przeglądając różne foldery w moim komputerze, ponownie się na nie natknęłam i stwierdziłam, że szkoda by było ich nie opublikować. Natomiast sama stylizacja jest dosyć uniwersalna, dlatego idealnie sprawdzi się na różne pory roku - na lato również.

Na uwagę zasługuje tu zwłaszcza bluza. Udało mi się ją upolować w second handzie. Historia tu jest taka, że poszłam jednego dnia do lumpeksu i od razu ta bluza rzuciła mi się w oczy. Natomiast, ostatecznie nie zdecydowałam się na jej zakup, gdyż stwierdziłam, że jest dosyć droga, a w swojej szafie mam już sporo bluz. Niemniej jednak, kolejnego dnia poszłam drugi raz w te samo miejsce, ponieważ była to środa, czyli najtańszy dzień w tamtejszym second handzie. Okazało się, że bluza ta jest nadal dostępna i to w atrakcyjnej cenie, bowiem było to 5 zł. Wtedy już bez wahania ją wzięłam i cieszę się, że mimo wszystko mam ją w posiadaniu. Generalnie jest to bluza z firmy FlyHighStore. Marka ta słynie z produktów wysokiej jakości, a bluzy na ich stronie są dosyć kosztowne. Podoba mi się ona wizualnie i bardzo dobrze się w niej czuję. Świetnie sprawdzi się zwłaszcza w zestawieniu z jasnymi jeansami. Moje spodnie posiadają detale w postaci białych perełek, dlatego też zdecydowałam się na buty w tym właśnie kolorze. Tamtego dnia było dosyć chłodno, także całość uzupełniłam kurtką jeansową oraz czapką typu beanie. Tym samym stworzyłam wygodną, sportową stylizację w sam raz na co dzień.



bluza - Second Hand
spodnie - H&M
kurtka jeansowa - Takko Fashion
czapka - Sinsay
buty - Deichmann

A Wy lubicie nosić bluzy? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Kiedyś miałam podobną sytuację. Spacerując po mieście wręcz spontanicznie zerknęłam do ulubionego sklepu... na wyprzedaży wisiała bardzo ładna kurtka, aczkolwiek jej nie kupiłam - brak gotówki przy sobie. Po paru dniach ponownie wróciłam do sklepu i wisiała, specjalnie na mnie czekała :D

    Super kochana wyglądasz, a bluza jak najbardziej w moim stylu i kolorystyce.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania