Femme Luxe - zestaw składający się ze spodni oraz krótkiej bluzki

Czas na recenzję kolejnej rzeczy z mojego zamówienia ze strony internetowej FemmeLuxe. Tym razem jest to zestaw składający się ze spodni oraz krótkiej bluzki, czyli tzw. crop topa (Camel Crop Loungewear Set). Szczerze mówiąc, choć nie mam idealnej figury, bardzo lubię nosić bluzki kończące się na wysokości talii. Uważam, że świetnie wyglądają w połączeniu ze spodniami lub spódnicami z wysokim stanem. W ten sposób uwidaczniamy talię, a sylwetka wygląda na smuklejszą. 

Patrząc na podglądowe zdjęcia na stronie internetowej Femme Luxe, miałam pewne obawy co do jakości wykonania tego zestawu. Wyglądał on tam, jakby został wyprodukowany ze śliskiego, połyskującego materiału. Niemniej jednak, postanowiłam zaryzykować i go zamówiłam. Po rozpakowaniu paczki byłam mile zaskoczona, gdyż nie widziałam na nim żadnego błysku. Co prawda, w jego składzie znajduje się poliester, aczkolwiek - podobnie jak w przypadku sukienki - nie jest to poliester najgorszej jakości. Zestaw ten nie krępuje ruchów. Jest bardzo wygodny i świetnie sprawdzi się dla osób lubiących sportowy styl. Idealnie nadaje się na codzienne wyjścia. Podoba mi się w nim również jego beżowy, karmelowy odcień. Pasuje on zarówno do białych butów, jak i czarnych. W dzisiejszej stylizacji zestawiłam go z czarnymi elementami w postaci trampek, kurtki bomberki oraz czapki. Komplet ten wybrałam w rozmiarze M/L i jest on na mnie w sam raz. Plus również należy się za ściągacze, które widoczne są zarówno przy spodniach, jak i bluzce. Dzięki temu, wszystko leży tak, jak powinno.



P.S. Jeśli nie widzieliście jeszcze poprzedniego wpisu to koniecznie to nadróbcie - Femme Luxe - wygodna sukienka w kolorze khaki

A Wy lubicie nosić crop topy? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Nie mój styl :) Chyba się zestarzałam, ale nie jestem fanką krótkich części odsłaniających brzuch lub jego część - nawet przy idealnej figurze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no kochana bardzo pasuje Ci takie zestawienie! <3
    Z chęcią widziałabym taki komplecik w swojej szafie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio podoba mi się ten zestaw, jego najmocniejszą stroną jest... kolor :D Niestety, ale totalnie nie mój styl. Ale najważniejsze, że Ty czujesz się w nim dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie nieco zniekształcają sylwetkę ;) a sam top jest ok ale zestawiony z innymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Crop top zbytnio do mnie nie przemawia, aczkolwiek spodnie dresowe super się prezentują :D Świetne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania