FemmeLuxe - dwuczęściowy zestaw Aloranna

Zawsze chciałam kupić sobie ubranie w zimnym odcieniu beżu. Jest to bardzo neutralny i uniwersalny kolor. Niemniej jednak, jakoś do tej pory mi się to nie udało. Ostatnio, przeglądając asortyment sklepu FemmeLuxe znalazłam właśnie to, co mnie interesowało - ale o tym za chwilę.

Fanką sportowego stylu jestem nie od dziś. Właśnie w takim klimacie będą utrzymane poniższe zdjęcia. Głównym elementem outfitu jest zestaw składający się z koszulki oraz spodni (Stone Rib Two Piece Loungewear Set). Bardzo spodobał mi się on na obrazkach, więc go zamówiłam. Niemniej jednak, jak się później okazało - na żywo wygląda jeszcze lepiej niż w Internecie! Jego odcień po prostu skradł moje serce. Jest to dokładnie to, czego potrzebowałam. Generalnie, pomimo dosyć słabego składu materiału, strój ten jest niezwykle wygodny i rozciągliwy. Warto zaznaczyć, że nadaje się on na wiele okazji, co oceniam jako super alternatywę, gdy nie wiemy, co na siebie założyć. Jego kolejną zaletą jest to, iż spodnie są z wysokim stanem, a koszulka ma lekko luźny krój. A do czego mogłabym się przyczepić? Sam materiał jest dosyć cienki i przez to - prześwitujący. Warto, więc zaopatrzyć się w beżową bieliznę i wtedy wszystko powinno być dobrze. Poza tym, nogawki są tak długie, że na spokojnie przykrywają mi całą stopę. Aczkolwiek nie stanowi to dla mnie problemu, gdyż wersja z podwiniętymi nogawkami jak najbardziej do mnie przemawia. Rozmiar mojego zestawu to M/L (12/14) i uważam, że jest on trafiony.

Całość dopełniłam białymi dodatkami w postaci bransoletek, zegarka, czapki z daszkiem oraz sportowych butów. Mam na sobie również srebrny naszyjnik, kolczyki oraz czarną torebkę, świetnie komponującą się z moimi ciemnymi włosami.



Podoba się Wam taki odcień beżu? Lubicie nosić sportowe sety? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Bardzo ładne stylizacja. Uwielbiam ubrania w takim kolorze 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Ja kocham jak spodnie są tak zawijane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zestaw, a dodatkowo jakie modelka ma piękne ciemne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, na pewno sama ubrałabym coś w tym stylu !
    Milena Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam ten sam zestaw ;) jest super tylko denerwuje mnie że prześwitują w nim majjtki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestawik :) wyglądałby super w innych kolorach

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania