FemmeLuxe - szary komplet Amora

Tym razem chciałabym zaprezentować Wam komplet, który sprawdzi się idealnie na letnie, wieczorne wyjścia lub na trochę chłodniejszą, jesienną pogodę. Pochodzi on z internetowego sklepu FemmeLuxe.

Otóż, komplet ten składa się z szarej bluzy oraz legginsów (Grey Frill Jumper Loungewear Set). Jest on bardzo ciepły i przyjemny w dotyku. Mam w swojej szafie bluzkę z takiego samego materiału i lubię ją nosić, gdy jest trochę chłodniej. Zarówno legginsy, jak i bluza są niezwykle wygodne. Jedyny minus tych legginsów jest taki, iż są one w niskim stanem, a osobiście wolę te z wysokim. Aczkolwiek jest to tylko moja osobista preferencja. Bluza natomiast totalnie skradła moje serce! Jest ona na maksa w moim stylu. Podoba mi się w niej luźniejszy krój, rozszerzane rękawy oraz delikatna falbanka na jej dole. Rozmiar, jaki wybrałam to M/L (12/14) i jest on na mnie w sam raz. Oczywiście, tradycyjnie podwinęłam sobie nogawki, ale to dlatego, że nie jestem posiadaczką długich nóg. Z tym odcieniem szarości świetnie zgrywa się czerń, dlatego całość postanowiłam uzupełnić sportowymi butami, czapką typu beanie oraz torebką w tym właśnie kolorze.




T-shirts

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie bluzy o luźniejszym kroju? Wolicie spodnie z wysokim czy niskim stanem?

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Świetny zestaw. Szary wydaje się nudny ale w tym wykonaniu jest naprawdę niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look - sportowa elegancja. Jestem na tak!:)

    Zapraszam na nowy post, w którym relacja z ważnego dla mnie egzaminu.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jako komplet nie wygląda to dobrze. Bluza jest świetna, i super wyglądałaby do jeansów z wysokim stanem. Leginsy zestawiłabym ze znacznie większą i luźniejszą bluzą 😃😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, z jeansami ta bluza będzie wyglądała rewelacyjnie :) Legginsy w innym połączeniu również mogą wyglądać dużo lepiej :)

      Usuń
  4. Góra jest super, natomiast dół niekoniecznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten zestawik, góra bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje :D
    Bardzo lubię bluzy o luźniejszym kroju, a co do spodni to bardziej preferuję z wysokim stanem :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę wysoki stan. A co do stylizacji to baaardzo fajna i wydaje się wygodna

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestawik bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajny komplecik. Wole spodnie z wyższym stanem, za to nie cierpię biodrówek.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania