Wzorzysta sukienka jako opcja stylizacji na randkę

Jak ten listopad szybko zleciał! Wam też ostatnio jakoś tak czas szybko mija? Nigdy nie przepadałam za listopadem. Natomiast w tym roku nawet nie zdążyłam pomyśleć o tym, jak bardzo go nie lubię, a tu mamy już grudzień. Święta coraz bliżej. Powoli kończy się rok. Za chwilę nadejdzie czas podsumowań, refleksji, okres wyznaczania sobie nowych celów. Niemniej jednak, dzisiaj nie na tym chcę się skupić.

Często jest tak, że się gdzieś śpieszymy. Stajemy przed szafą i nie wiemy, co na siebie założyć, a czas ucieka. Wtedy świetnie sprawdza się opcja wybrania sukienki. Nie musimy dopasowywać do siebie poszczególnych elementów stylizacji. Wystarczy, że uzupełnimy ją odpowiednimi butami oraz torebką i już jesteśmy gotowe do wyjścia. Nieoceniona jest tu sukienka, która nie wymaga prasowania. Jest to proste rozwiązanie, praktyczne, ale również efektowne. Odpowiednio dobrane kreacje bez wątpienia dodadzą nam pewności siebie. Wszystkie te kryteria śmiało mogę podporządkować sukience, którą mam na sobie. Zaopatrzyłam się w nią jakiś czas temu w lumpeksie. Jest ona bardzo wygodna i świetnie się w niej czuję. Znajdujące się na niej wzory są całkiem stonowane, zachowane w delikatnej kolorystyce. Sprawdzi się idealnie do pracy, do szkoły, na co dzień, ale również na randkę czy na imprezę wieczorową. Wszystko zależy od tego, jakie dobierzemy do niej dodatki. Moja opcja to propozycja na randkę lub na jakieś inne wieczorne wyjście. Z tego też powodu całość uzupełniłam kopertówką, botkami oraz odzieżą wierzchnią w postaci ramoneski. 


ramoneska - Bershka
sukienka - Second Hand
botki, kopertówka - Miejski Sklep

Co myślicie o mojej sukience? Jak to jest z tym czasem - też tak szybko Wam on mija?

Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Błękit i elementy złota super grają

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! You can add some more texture to your long wavy hair

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za chłodno, jak na grudzień? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam trochę wcześniej. Teraz pewnie założyłabym do tego długie kozaki oraz jakiś płaszczyk i wtedy byłoby w sam raz :)

      Usuń
  4. Fajnie. Ja jednak założyłabym buty na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this outfit! You look great :)

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie sukienki, ale u kogoś. Jeszcze się nie przekonałam do noszenia takich kiecek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I loved your dress and glasses,,,,,do you wanna follow each other
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Thanks for the comment. Yeah, of course. Have a nice day! :)

      Usuń
  8. Jestem jak najbardziej za! 🥰 Pięknie wyglądasz 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. That's a beautiful dress and you have styled it good.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj ♡
    Śliczna jest ta sukienka! Cudowna perełka :) Pasować będzie na pewno do wielu stylizacji. Cały outfit jest super skomponowany, bardzo odpowiada mi taki styl. Inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania