Femme Luxe - koszulka z nadrukiem California

Kalifornia to słoneczne miejsce na zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych, które chciałabym kiedyś odwiedzić. Nieraz widziałam różne nagrania stamtąd - vlogi czy też filmy, co mnie niezwykle zainspirowało. Podoba mi się tamtejszy klimat, aczkolwiek osobiste doznanie jest zawsze lepsze niż te tylko internetowe. A dlaczego o tym piszę? Otóż, dzisiejsza stylizacja ma w sobie element "Kalifornii". Mam tu na myśli koszulkę ze sklepu Femme Luxe.

T-shirt ten to pierwsze ubranie w mojej szafie w kolorze tzw. baby blue, czyli w pastelowym odcieniu niebieskiego (Blue 'California' Graphic Print T-Shirt). Bardzo mi się on podoba i kojarzy właśnie ze słoneczną, letnią pogodą. Ma on lekko oversizowy krój, gdyż zdecydowałam się na większy rozmiar czyli L (12/14). Został on wykonany z bawełny, a więc jest wygodny i przyjemny w noszeniu. Oprócz koloru, moją uwagę przykuł oczywiście nadruk w postaci napisu California oraz widniejących przy nim kilku palm. Jestem bardzo zadowolona z jego jakości. Ponadto, w 100% trafia on w mój gust estetyczny. Aby stworzyć taki amerykański, szkolny, codzienny i wygodny look postanowiłam uzupełnić całość o spódnicę jeansową oraz pastelowy. mały plecak oraz sportowe buty. 



A Wy jakie miejsce chcielibyście odwiedzić? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne pasuje ten T-shirt do jeansowej spódniczki😊

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tą koszulkę w wersji różowej, jest super, lubię ją

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała zwiedzić Norwegię
    Outfit podoba mi się, mam podobną spódniczkę hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja rodem z lat 90. Bardzo fajnie! Zwłaszcza ten mały różowy plecak jest urzekający :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania