Femme Luxe - Sweet But Psycho

Dzisiaj i w następnym poście przedstawię Wam kolejne propozycje stylizacji z ubraniami od FemmeLuxe w roli głównej. Tym razem będzie to coś bardziej sportowego.

Jedną z moich większych pasji jest jazda na rowerze. Jest to coś, co mnie odpręża, a jednocześnie - pozwala rozładować emocje. Aby jazda była komfortowa musimy zadbać o stan techniczny naszego pojazdu oraz o odpowiednie ubrania. Jeżeli chodzi o ten drugi aspekt - nie musimy posiadać drogiej, specjalistycznej odzieży. Ważny jest przede wszystkim skład materiału danego ubrania oraz nasze preferencje. Idąc tą drogą, postanowiłam zamówić koszulkę (White Sweet But Psycho Print T-Shirt) oraz legginsy (Black High Waisted Longline Cycling Shorts), gdyż w takim prostym zestawie czuję się najlepiej.

Na koszulkę zwróciłam uwagę, dzięki jej ciekawemu nadrukowi w postaci napisu, który wygląda jak odręcznie pisany, a szczerze mówiąc bardzo podoba mi się tego typu czcionka. Białe koszulki, chociaż mają tendencję do 'żółknięcia', są elementem bez którego nie wyobrażam sobie garderoby. Stylizacje przy ich użyciu mogą być naprawdę rewelacyjne. Koszulka od FemmeLuxe została wykonana z bardzo miękkiego, przyjemnego materiału. Ta, którą mam na sobie jest w rozmiarze M/L. Nie wygląda ona na za dużą, aczkolwiek ze względu na jej długość pozwoliłam sobie ją związać, co osobiście uważam, że prezentuje się świetnie. Legginsy wybrałam ze względu na ich praktyczność. Są one czarne, klasyczne i sięgają kawałek za kolano. Taka długość spodni sprawdzi się zarówno wiosną, jak i jesienią. Ich jakość może nie jest najlepsza, ale generalnie zła też nie jest. Tutaj najbardziej zaskoczyła mnie rozmiarówka, gdyż "dziesiątki" okazały się trochę za duże. Natomiast nie powinno mi to przeszkadzać w codziennym użytkowaniu. Całą stylizację uzupełniłam trampkami, nerką na drobiazgi oraz czapką z daszkiem.


T-shirts

Lubicie takie proste, ale wygodne stylizacje? Co myślicie o mojej typowo sportowej propozycji?

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Ta koszulka jest świetna. Nawet ostatnio się nad nia zastanawiałam;) więc może może i ja się skuszę... ;)
    Pozdrawiam!


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się czcionka napisu, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, koszulka najbardziej mi się podoba;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania