Stylizacja zainspirowana miejskim plecakiem | Pariso

Wrzesień... Z czym on może się nam kojarzyć? Oczywiście ze szkołą i z jesienią. Skupmy się jednak na szkole. Co należy do podstawowego wyposażenia uczniów poza podręcznikami i zeszytami? Oczywiście jest to plecak. Obecnie istnieje szeroki wybór tychże produktów, a jednym ze sklepów, który je oferuje jest Pariso.

Jak wiecie - ja już do szkoły nie chodzę. Studia skończyłam w czerwcu tego roku, a więc na uczelnię również nie będę już uczęszczać. Niemniej jednak, to nie oznacza, że nie potrzebuję plecaka. Tak naprawdę ich typy są różne - od tych szkolnych, po sportowe aż po miejskie. W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam właśnie miejski plecak w codziennej stylizacji.

Otóż, plecak o którym mowa to produkt 2w1, czyli plecak połączony z funkcją torebki. Jest on zapinany na zamek. Posiada pięć kieszeń zewnętrznych - w tym dwie zasuwane, dwie otwarte po bokach oraz jedną pod klapą zamykaną magnesem. W środku natomiast znajdują się dwie kieszonki na zamek oraz trzy otwarte. Plecak ten został wykonany z ekoskóry. Nie mieści formatu A4, aczkolwiek spokojnie można zapakować do niego sporo rzeczy. 

Szczerze mówiąc, jestem oczarowana tym plecakiem. Połączenie plecaka z torebką jest czymś niezwykle praktycznym. Dzięki temu, można go nosić nie tylko klasycznie na plecach, ale również na ramieniu. Ponadto, bardzo przypadł mi on do gustu pod względem wizualnym. Jest on bardzo minimalistyczny, a więc pasuje do wielu stylizacji. Posiada srebrno-czarne detale, które są niezwykle uniwersalne. Ekoskóra jest matowa, co według mnie świetnie się prezentuje. Ma sporo kieszonek, także można całkiem dobrze zaplanować organizację rzeczy, które będą się w nim znajdować. Idealnie sprawdzi się, więc na miasto. Portfel, klucze, aparat, telefon, butelka z wodą, chusteczki, jakieś kosmetyki - to wszystko na spokojnie się tam zmieści. A skoro jest to miejski plecak to zaprezentują Wam stylizację właśnie w takim klimacie. Będzie to połączenie swetra, jeansów oraz butów sportowych, czyli można powiedzieć, że prosto i wygodnie.


P.S. W następnym poście przedstawię Wam jeszcze jedną propozycję stylizacji przy użyciu kolejnego plecaka ze sklepu internetowego Pariso. Zachęcam, więc do obserwowania mojego bloga.

Kojarzycie sklep internetowy Pariso? Co myślicie o mojej stylizacji? Czy macie w swoim posiadaniu plecak 2w1? Jeśli tak - jak się on Wam sprawdza?

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Jakiś czas temu upolowałam w lumpeksie taki mały plecaczek właśnie. Czarny, mniejszy od Twojego i jest genialny. Właśnie dzięki temu minimalizmowi pasuje do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne włosy (tak, musiałam to napisać), pozdrawiam

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania