Femme Luxe - koszulka z napisem oraz spodnie cargo

Czas na od odsłonę drugiej stylizacji z ubraniami od FemmeLuxe. Składa się ona z dwóch głównych elementów, a mianowicie - z czarnej koszulki z napisem (Black Yves Saint Love Graphic Print Slogan Tee) oraz z bojówek w kolorze khaki (Khaki Green Cargo Slim Fit Trouser). 

Koszulkę zamówiłam w rozmiarze 12/14. Miałam nadzieję, że będzie ona oversizowa, ale niestety taka nie jest. Na szczęście wymiarowo pasuje na mnie całkiem dobrze. Taki w miarę dopasowany t-shirt również mi się przyda. Wizualnie bardzo mi się on podoba. Lubię takie minimalistyczne ubrania z napisem, gdyż pasują one do wielu sportowych stylizacji. Jest bardzo miła w dotyku i wygodnie mi się ją nosi. Cargo to kolejne spodnie (zaraz po tych moro), które znajdowały się na mojej liście must have. Na stronie FemmeLuxe był model, który przykuł moją uwagę, także nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Ich wersja kolorystyczna jest różnorodna, aczkolwiek mi zależało najbardziej na tych w odcieniu khaki i właśnie na taki kolorek się zdecydowałam. Spodnie te wybrałam w rozmiarze 10. Są lekko luźne w pasie, ale będę nosiła je z paskiem, także to nie stanowi dla mnie problemu. Dzięki ściągaczom na dole nogawek, można regulować ich długość. Osobiście wolę podwijać je trochę wyżej, gdyż to optycznie wydłuża nogę. Mają one średni stan i zostały wykonane z całkiem dobrego gatunkowo materiału. Z racji jeszcze stosunkowo niskich temperatur na zewnątrz, stylizację te uzupełniłam o kurtkę oraz o czapkę. Mam na sobie również sportowe obuwie oraz dodatki w postaci biżuterii.


Jeans

P.S. Jeśli nie widzieliście poprzedniego wpisu to koniecznie to nadróbcie!

Co myślicie o mojej stylizacji? Podoba się Wam sportowy styl czy raczej nie jest to Wasza bajka?

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. O firmie słyszałam wiele samych pozytywnych rzeczy, na bardzo fajne rzeczy zdecydowałaś się i ty
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! Comfortable outfit. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania