Femme Luxe - czerwona bluzka z organzy oraz legginsy z ekoskóry

Tym razem chciałabym zaprezentować Wam może coś mniej sportowego, ale nadal wygodnego. Główną rolę odgrywają tu dwa elementy, które zamówiłam na stronie internetowej FemmeLuxe. Mowa tu o czerwonej bluzce z organzy (Red Organza Sleeve Top) oraz legginsach z ekoskóry (Black High Waisted Faux Leather Look Leggings). Jest to stylizacja, która świetnie sprawdzi się na randkę, na imprezę czy na jakiekolwiek wieczorne wyjście. 

Bluzki z organzy wpisują się w najnowsze trendy wiosenno-letnie. Mi osobiście podobają się ubrania tego typu, choć zdaję sobie sprawę, że inni mogą nie podzielać mojego zdania. Tak czy inaczej - jestem bardzo zadowolona z jakości wykonania bluzki od FemmeLuxe. Bardzo dobrze się w niej czuję i uważam, że wygląda niezwykle efektownie. Zaskoczeniem jest tu czerwień, gdyż rzadko kupuję ubrania w tym kolorze. Niemniej jednak, chciałam nieco urozmaicić moją szafę, stąd ten mój wybór. Dodam jeszcze, że bluzkę zamówiłam w rozmiarze L (10/12) i pasuje ona na mnie w sam raz. Kolejny element to legginsy z eko skóry. Wydaje mi się, że ich jakość nie jest szczególnie rewelacyjna. Mimo wszystko, są one niezwykle wygodne i dobrze się w nich czuję. Przy ich użyciu można stworzyć naprawdę ciekawe i charakterne stylizacje. Idealnie sprawdzą się do dłuższych koszul lub bluz. Rozmiar, na jaki się zdecydowałam to "dziesiątki". Całość uzupełniłam czarną kurtko-marynarką, torebką na łańcuszku, botkami oraz kolczykami.



A Wam podobają się bluzki z organzy? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Bluzka jest świetna ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony to zdecydowanie Twój kolor ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nienawidzę bufek ;D więc dla mnie bluzka odpada. Kolor jednak bardzo Ci pasuje! Na takie spodnie sama się czaję:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam dokładnie tą samą bluzeczkę - jest rewelacyjna! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba, chetnie ja sobie zamowie :) Super zdjecia!
    Pozdrawiam!
    http://rymowanemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja ;)!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzka i ogółem super wyglądasz , też mam kilka rzeczy z tego sklepu i sobie chwale🖤

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie, pasuje do ciebie taki kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam od nich bluzeczkę tylko czarną. Jest świetna :)!
    Pozdrawiam :)
    wildfiret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Organza wraca do łask. Świetnie się sprawdza, jako bluzka z buffkami, a także jako sukienka czy apaszka. Bardzo Ci ładnie w tym kolorze. Dodatkowo torebka świetnie kontrastuje. Dodatki potrafią podkreślić każdą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  12. The blouse looks amazing on you! You are incredibly red. And the leggings fit perfectly, the perfect basic thing, in my opinion! =))

    MY NEW POST: MY MAIN DRAWBACK / МОЙ ГЛАВНЫЙ НЕДОСТАТОК ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania