Femme Luxe - szary komplet składający się z długich spodni oraz z bluzki

Czas na recenzję kolejnego zamówienia od FemmeLuxe. Tym razem zaopatrzyłam się w bardziej sportowe ubrania, z których stworzyłam trzy stylizacje. Pierwszą z nich zobaczycie poniżej.

Otóż, mam na sobie szary komplet, składający się z długich spodni oraz z bluzki (Grey Long Sleeve V Neck Leggings Loungewear Set). Oglądając go na stronie internetowej, stwierdziłam, że sprawdzi się idealnie jako outfit domowy lub po prostu jako piżama. Niemniej jednak, po jego przymierzeniu i zestawieniu go ze sportowymi butami, z torebką oraz z kurtką uznałam, że taki zestaw to efektowna i zarazem wygodna stylizacja na codzienne wyjścia czy też różne wyjazdy.

Szczerze mówiąc, ten komplet jest niezwykle przyjemny w noszeniu. Świetnie się w nim czuję i jestem z niego bardzo zadowolona. Jeżeli chodzi o rozmiar to wybrałam M/L (12/14) i uważam, że pasuje na mnie w sam raz. Jak możecie zauważyć - przód bluzki mam delikatnie włożony w spodnie. Dzięki temu delikatnemu "zabiegowi" wydłużyłam optycznie sylwetkę, która nabrała lekkości. Generalnie, taki zestaw jest bardzo wielofunkcyjny, gdyż możemy nosić go w "całości" lub mieszać go z innymi elementami garderoby, czyli np. bluzkę możemy założyć do jeansów lub spódniczki, a spodnie - do jakiejś koszulki. Natomiast, gdy nie chce nam się myśleć, co na siebie włożyć, taki komplet ubrany w "całości" jest najlepszym rozwiązaniem.



Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie takie proste i wygodne rozwiązania? 

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. szare dresy to podstawa w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny komplet, leży jak ulał. W zakupach internetowych to bardzo cieszący fakt. Także teraz zamówiłam od nich paczkę, ale postawiłam na sukienki. :)
    Zapraszam w wolnej chwili https://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zamówiłam ten komplet ze względu na kolor ! i jako, iż jest to odpowiednie ubranie na kwarantannę :p
    Jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your grey tracksuit and you looks so chic and sporty!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba, lubię szary i sama go często noszę :p

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny! a miałam zamawiać nawet ten sam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo klasyczny, podoba mi się krój, no i oczywiście kolor :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania