Femme Luxe - bluzka z organzy oraz spodnie z dziurą na nogawce

W ostatnim czasie miałam przyjemność po raz kolejny złożyć zamówienie ze strony FemmeLuxe. Wybrałam cztery rzeczy, z których stworzyłam dwie stylizacje. Jedną z nich zobaczycie w dzisiejszym poście, a drugą - w kolejnym. Zachęcam, więc Was do śledzenia na bieżąco moich wpisów, do obserwowania zarówno mojego bloga, jak i profilu na Instagramie (@iamonlyania).

Głównymi elementami mojego outfitu jest zielona, pastelowa bluzka z organzy (Sage Mesh Floral Sleeve Ribbed Top) oraz jeansowe spodnie z dziurą na jednej z nogawek (Blue Light Wash High Waisted Extreme Rip Knee Denim Jeans). Przyznam szczerze, że jakość obu tych rzeczy pozytywnie mnie zaskoczyła. Bluzka, którą mam na sobie jest w rozmiarze 12. Nigdzie mnie nie uciska, jest całkiem luźna i przyjemna w dotyku. Stanowi ona bardzo modny element garderoby w obecnym sezonie wiosenno-letnim, gdyż po pierwsze ma prześwitujące rękawy, a po drugie - optycznie poszerza sylwetkę. Generalnie mam szerokie ramiona i dosyć wąskie biodra, więc bałam się tego typu ubrań, ale postanowiłam zaryzykować. Cieszę się, że tak zrobiłam, ponieważ nie jest tak źle jak myślałam. Jedynym jej minusem jest to, iż posiada zbyt długie rękawy. Aczkolwiek po ich podwinięciu wszystko prezentuje się w porządku. Jeansy z kolei wybrałam w rozmiarze 10 i pasują na mnie idealnie. Co prawda ich nogawki też są długie, ale na modelce również prezentowały się podobnie. Bardzo dobrze się w nich czuję. Podoba mi się w nich ich kolor oraz to że są z wysokim stanem. Ponadto, jeans, z jakiego zostały wykonane jest bardzo wygodny, a dziura dodaje im charakteru. Oczywiście wiem, że nie każdemu przypadną one do gustu, ale do mnie przemawiają w 100%. Całą stylizację uzupełniłam płaszczem upolowanym w second handzie, butami sportowymi Fila oraz beżową czapką.


Jeans

Co myślicie o mojej stylizacji? Podoba się Wam trend na bluzki z organzy oraz ubrania poszerzające sylwetkę?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Polubiłam ciuszki z organzy, czego dowodem jest zamieszczana niedawno stylizacja w takowej sukience na moim blogu :)
    Ślicznie kochana wyglądasz.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest bardzo ciekawa, co prawda nie przepadam za tym kolorem, ale na Tobie on bardzo ładnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjecia, piekna modelka: ;) A bluzka bardzo mi sie podoba, oryginalna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I looove the outfit so much! I wish i had long hair like yours. I guess I have to stick to my Wigs till they grow back up :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania