FemmeLuxe - koszulka tie dye i szare spodnie dresowe

W dzisiejszej stylizacji główną rolę będą odgrywały dwa elementy, które są dostępne na stronie Femme Luxe. Jest to codzienny outfit, idealny na cieplejsze, lecz nieupalne dni.

Mowa tu o koszulce tzw. tie diy (Pink Tie Dye Padded Shoulder Sleeveless T-Shirt) oraz o szarych spodniach dresowych (Grey Cuffed Pocket Detail Joggers). Ubrania tie dye to coś, co jest teraz wszechobecne. Szczerze mówiąc nigdy nie byłam fanką kolorów, aczkolwiek ten trend jakoś mnie przekonuje. Z tego też powodu, postanowiłam zaopatrzyć się w coś tego typu. I co mogę powiedzieć o tej koszulce? Odcienie, które na niej się znajdują bardzo mi się podobają. Jej rozmiar to L (12/14) i jest dla mnie w sam raz. Natomiast zazwyczaj noszę rozmiar M, dlatego jest to delikatnie zaniżona rozmiarówka. Warto wziąć to pod uwagę, gdy zdecydujecie się na jej zakup. W ramionach posiada poduszki. Trochę się obawiałam, że będzie mnie ona optymalnie poszerzała, aczkolwiek poduszki te po prostu podtrzymują kształt koszulki. Składowo nie wypada ona jakoś rewelacyjnie, ale całkiem wygodnie mi się ją nosi. Drugim elementem, o którym wspominałam wcześniej są szare spodnie dresowe. Ich rozmiar z metki to 10. Są one dosyć wąskie, zwłaszcza w okolicach kostek i łydek. Posiadają kieszonkę z przodu, co jest niezwykle praktyczne. Generalnie, uważam że szare spodnie są na tyle klasyczne i praktyczne, że warto je mieć. Ten model jest naprawdę godny uwagi. Całą stylizację uzupełniłam białą czapką z daszkiem oraz białymi trampkami.



A Wam podoba się trend na ubrania z efektem tie dye? Co myślicie o mojej propozycji stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Idealnie ta koszulka pasuje do spodni. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż dziwne, bo koszulki zawsze biorę u nich najmniejsze a i tak są za duże trochę
    nad spodniami się zastanawiałam, teraz wiem że muszę wziąć albo 10 albo nawet 12

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska ta koszulka, chyba muszę sobie zamówić, bo od razu w głowie ułożyło mi się milion stylizacji z nią w roli głównej :)

    Zapraszam cieplutko do mojego miejsca w internecie ☺♥ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka jest rewelacyjna, na pewno sprawdzi się przy wielu stylizacjach
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie dresowe stylizacje :)
    całość wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kochana wyglądasz! :)
    Zamówiłam taką samą koszulkę; już wiem, że wybór był właściwy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. :)
    Zapraszam do siebie https://gadzetykasi.blogspot.com/?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tie Dye to nie mój styl, ale Tobie bardzo w tym ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania