Femme Luxe - czarna bluza oraz spodnie moro

Czas na ostatni post, w którym zaprezentuję Wam moje nowości ze sklepu FemmeLuxe. Tym razem będą to dwie rzeczy, a mianowicie - krótka bluza (Black Cropped Long Sleeve Jumper) oraz spodnie moro (Khaki Camo Print Paperbag Waist Trousers).

Prawdę mówiąc, pomimo tego, iż zarówno sukienka, jak i beżowy komplet z poprzednich wpisów bardzo przypadły mi do gustu, stylizacja, którą za chwilę Wam przedstawię jest moją ulubioną. Jakość wykonania tych dwóch produktów oceniam na bardzo wysokim poziomie. Bluza jest ciepła i bardzo przyjemna w dotyku. Oczywiście, jak to zwykle bywa w moim przypadku - trochę przesadziłam z rozmiarem (12/14), przez co nie jest ona tak krótka, jak powinna. Niemniej jednak, bardzo lubię oversizowe ubrania, także jej luźniejsza wersja w zupełności mi nie przeszkadza. Plus również należy jej się za szerokie rękawy, które są modne ostatnimi czasy i które ja osobiście sobie upodobałam. Musiałam też je trochę podwinąć, gdyż są dla mnie za długie, aczkolwiek w mojej ocenie to normalna sprawa, gdyż zazwyczaj tak robię. 

Przejdźmy teraz do spodni. Otóż, długo szukałam w sieciówkach idealnych spodni moro. Kiedyś nawet kupiłam jakąś parę, ale to nie było do końca to, czego potrzebowałam. Po kilku latach, w końcu udało mi się znaleźć wymarzone spodnie i to właśnie na stronie internetowej Femme Luxe. Są one dokładnie takie, jakie chciałam, żeby były. Świetnie układają się na sylwetce i bardzo dobrze mi się je nosi. Posiadają one wysoki stan, dzięki czemu przy ich użyciu można stworzyć wiele wygodnych, ciekawych i modnych stylizacji. W pasie posiadają gumkę, a na dole nogawek znajdują się ściągacze. Można, więc sobie je wyregulować w dowolny sposób. Przy moim wzroście, a mianowicie przy 163 cm sięgają mi one do kostek, aczkolwiek lepiej się czuję, gdy je podwinę trochę wyżej. Sylwetka wtedy wygląda na wyższą i smuklejszą. Ozdobnym detalem są też guziki, które zastępują tradycyjny rozporek. Na stronie spodnie te były również dostępne w jaśniejszych kolorach, ale mi akurat podobają się bardziej te ciemniejsze. Jednakże, aby całość nie prezentowała się zbyt ponuro postanowiłam założyć beżową kurtkę, buty oraz czapkę. W ten sposób uzyskałam codzienną stylizację, która sprawdzi się w sam raz na co dzień - do szkoły, na wyjście ze znajomymi, na spacer. 



P.S. Jeśli nie widzieliście poprzednich dwóch postów to koniecznie to nadróbcie!
Femme Luxe - wygodna sukienka w kolorze khaki
Femme Luxe - zestaw składający się ze spodni oraz krótkiej bluzki

A Wam podobają się spodnie moro? Macie może jakąś parę w swoim posiadaniu? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Ten zestaw szalenie mi się podoba! W sumie nic bym nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza świetna- wiadomo. Klasyk, który zawsze się przyda. Jednak co do spodni, mam mieszane uczucia. Jakoś nie do końca przekonuje mnie ich fason:( Widziałam te same na innym blogu i napisałam dokładnie to samo, a propo nich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :D Podoba mi się połączenie tej bluzy ze spodniami moro :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham stylizacje z elementem moro, ta stylizacja jest dla mnie idealna!:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania