Kurtka lakierowana, czyli moda zataczająca koło

Moda lubi zataczać koło, o czym pewnie przekonaliście się nie raz. Coś, co było osadzone w trendach ileś lat temu, może być pożądane również i aktualnie. Jednym z takich trendów jest błyszcząca, lakierowana kurtka. Taka kurtkę nosiłam w gimnazjum, czyli jakieś 8-9 lat temu. Po kilku latach jej użytkowania oddałam ją swojej mamie. W tym roku, robiąc porządki w szafie stwierdziła, że już jej nie potrzebuje i chciała ją wyrzucić. Niemniej jednak, postanowiłam dać jej drugą szansę. Widziałam w sklepach podobne modele, aczkolwiek nie byłam do nich do końca przekonana. A mając taką kurtkę w domu, mogłam sprawdzić czy dobrze się w niej czuję bez zbędnego wydawania pieniędzy. Jak się później okazało - świetnie mi się ją nosi i cieszę się, że ją mam.

Opis stylizacji zaczęłam trochę od końca, bo najpierw skupiłam się na odzieży wierzchniej. Aczkolwiek to właśnie ta kurtka stanowiła inspirację do stworzenia dzisiejszego outiftu. Jako, iż jest ona bardziej codzienna, sportowa postanowiłam do niej założyć bluzę oraz jeansy. Bluza również jest warta uwagi, gdyż zawiera w sobie modny element, jakim są szerokie, bufiaste rękawy. Jeżeli chodzi o buty to wybrałam klasyczne, czarne botki. Mam na sobie także czapkę, która według mnie jest zarówno stylowym, jak i praktycznym dodatkiem.



kurtka - Moodo
bluza - Sinsay
jeansy - Second Hand
buty - CCC
czapka - eButik

A Wy macie coś starego w swojej szafie, co po latach wróciło do łask? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Hehe miałam taką w gimnazjum :) Chętnie sobie kupię i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosiłabym taką bluzę! :D
    Mega podoba mi się kolor kurtki, choć wybrałabym jeszcze bardziej taką bombkowatą :D Pozdrawiaam:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba bardzo bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka super się prezentuje :D Ogólnie świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam lakierowaną kurtkę w kolorze ciemnej zieleni,

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your cozy outfit and that details in your pants is really edgy. By the way, I followed you blog, I hope I can see you on mine too. Thank you.

    http://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja i super zdjęcia! Kurtka wygląda bardzo fajnie :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/02/jacob-takes-fuerteventure-physical.html

    OdpowiedzUsuń


  8. Thanks for sharing this interesting post. Looking forward to reading more!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania