Podsumowanie roku 2019

Nie mogę uwierzyć w to, iż kolejny rok dobiegł końca. Tak naprawdę, niewiele to zmienia, poza tym, że każdy z nas będzie o rok starszy. Generalnie rzecz biorąc, jestem osobą, która raczej stawia sobie cele na bieżąco. Nie ma nowego roku i nowej mnie. Lubię co najwyżej poddać refleksji różne wydarzenia, których miałam okazję doświadczyć na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy. 

Pierwsza połowa roku 2019 dostarczyła mi mnóstwo pozytywnych emocji, przeżyć. Chętnie wróciłabym do tamtego czasu, ale cóż - trzeba iść do przodu. Z kolei druga połowa kojarzy mi się z koncertami. Udało mi się wtedy zrobić zdjęcie z Miłym Panem, Borysem LBD czy Cleo. Z kolei, od października mogę się cieszyć tym, iż mam swój pierwszy tatuaż (klik). Poza tym, udało mi się zwiedzić Mrągowo, Gdańsk czy też Warszawę. Pokonałam wiele tras rowerowych, z tym najbardziej satysfakcjonuje mnie trasa, która wynosiła ponad 80 km. Ponadto, pierwszy raz zmotywowałam się do biegania. Miałam również okazję współpracować z różnymi firmami, co również uważam za cenne doświadczenie. Oczywiście tych wydarzeń jest więcej, ale te, o których wspomniałam najbardziej utkwiły w mojej pamięci. 

Na moim blogu najwięcej postów dotyczy mody. W ubiegłym już roku zaprezentowałam Wam 29 stylizacji, czyli o 9 więcej niż w roku 2018 (klik). Patrząc z perspektywy czasu, moimi ulubionymi stylizacjami są wszystkie te, które opublikowałam w sierpniu oraz w listopadzie. W ramach ciekawostki zdradzę Wam, że aby cztery sesje zostały zrobione przez moją koleżankę, a resztę wykonałam sama. Może są one dalekie od perfekcji, ale naprawdę lubię to robić i chcę się w tym cały czas doskonalić. Dodam jeszcze, że w tym roku wymieniłam stare okulary na nowe, co możecie zauważyć patrząc na zdjęcia, dodane od września i wzwyż. 

Styczeń

Luty

Marzec

Kwiecień

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Październik

Listopad

Grudzień

Kochani, życzę Wam aby rok 2020 był bogaty w doświadczenia. Abyście osiągnęli postawione przez Was cele i abyście zawsze znali swoją wartość. Nie zawsze jest tak, jakbyśmy chcieli, ale to nie znaczy, że mamy cierpieć. Pamiętajmy o tym, że świat jest piękny i że po każdej burzy wychodzi słońce. Czerpmy z życia to, co najlepsze, a z negatywnych sytuacji wyciągajmy wnioski. 

Czy jest tu ktoś, kto był ze mną cały rok i pamięta wszystkie bądź większość stylizacji? Który outfit podoba się Wam najbardziej? A Wam z czym będzie kojarzył się rok 2019?

Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Piękne podsumowanie, Twoje stylizacje bardzo mi się podobają. Szczególnie kwiecień i listopad! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W zgaszonej zieleni Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne podsumowanie, pełne stylowych zestawień! :)
    Powodzenia w prowadzeniu swojego internetowego zakątka.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej spodobały się stylizacje z listopada :) Mi rok 2019 kojarzy się z drogą do odnajdywania siebie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo stylizacji było u Ciebie na blogu w zeszłym roku. Oby w tym było równie dobrze :) Życzę dużo radości w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, 80 km to całkiem sporo. Fajnie, że byłaś na koncertach, z nich zawsze są super wspomnienia. Szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok 2019 był obfity w ciekawe stylizacje :) bardzo mi się podobają. Oby nowy rok był jeszcze bardziej owocny :) wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. so nice blog :) I follow you on gfc #1324 ,follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely recap, you are always so stylish!
    Happy New Year darling!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania