Dresslily look

Jakiś czas temu przedstawiałam Wam pewien sklep internetowy, a mianowicie mam tu na myśli Dresslily (klik). Pokazywałam wtedy swoich ulubieńców i krótko ich opisywałam. Tym razem chciałabym podzielić się swoją autentyczną opinią o produktach, które znalazły się w moim zamówieniu.

Some time ago I was introducing to you an online store, namely Dresslily (click). I then showed my favorites and briefly described them. This time I'd like to share my authentic opinion about the products that were in my order.

A więc po kolei. Pierwszą rzeczą, którą wybrałam są spodnie jeansowe z lampasami po bokach nogawek. Bardzo spodobały mi się one na obrazku w internecie i uznałam, że świetnie sprawdzą się do wielu sportowych stylizacji. Niemniej jednak, początkowo rozczarowałam się nimi. Myślałam, że zostały wykonane z grubszego materiału, a także, że będą bardziej obcisłe. Później natomiast pomyślałam, iż są to powody, dla których sprawdzą się one idealnie na wiosnę/lato. Dlatego, mimo wszystko z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. Kolejny mój zakup to szara torebka typu worek. Ona również sprawdzi się bardziej do letnich, lekkich stylizacji. Tym razem jednak uzupełniła mój zimowy look, aczkolwiek utrzymany w jasnej tonacji, co stanowi całkiem ciekawy akcent. Torebka ta prezentuje się bardzo ładnie i co najważniejsze - mieści w sobie podręczne rzeczy, takie jak telefon, portfel, klucze, szminka, chusteczki czy też perfumy. 

So one by one. The first thing I chose is denim jeans with stripes on the sides of the trousers. I really liked the picture on the internet and I found it great for many sports looks. Nevertheless, at first I was disappointed with them. I thought they were made of thicker material as well. that they'll be more tight. Later, however, I thought that these're the reasons why they'll work perfectly in the spring / summer. Therefore, despite everything, I can recommend it to you with a clear conscience. My next purchase is a gray sack bag. It'll also be more suited to summer, light looks. This time, however, it complemented my winter look, although maintained in bright tones, which is quite an interesting accent. This bag looks very nice and most importantly - it contains handy things, such as a phone, wallet, keys, lipstick, tissues or perfumes.

Ostatnie dwie rzeczy, na jakie się zdecydowałam to małe kolczyki oraz iRing, czyli uchwyt do telefonu. Z obu tych produktów jestem bardzo zadowolona. Kolczyki noszę codziennie, dlatego tym bardziej przyda mi się kolejna para. Ponadto, stanowią one bardzo ładny, subtelny akcent do każdego outfitu. Jeżeli chodzi o iRing to osobiście jestem fanką tego typu rzeczy i uważam, że są one naprawdę praktyczne i stylowe. Dzięki temu gadżetowi, wygodniej trzyma się telefon, szczególnie podczas robienia zdjęć lub rozmów telefonicznych. IRing zapewnia również wygodę w czasie, gdy oglądamy filmiki, bowiem pełni on funkcję stojaka. Możemy oprzeć o niego nasz smartfon i wtedy mamy obie ręce wolne.

The last two things I've decided to choose are small earrings and iRing, the handle for the phone. I'm very pleased with both of these products. I wear the earrings every day, which is why the next pair will be more useful for me. In addition, they provide a very nice, subtle accent to any outfit. When it comes to iRing, Personally, I'm a fan of this type of thing and I think that they're really practical and stylish. Thanks to this gadget, it's more convenient to hold the phone, especially when taking photos or talking on the phone. IRing also provides convenience while watching movies, because it acts as a stand. We can base our smartphone on it and then we have both hands free.


jeansy - click
bucket bag -  click
earrings -  click
iRing - click


It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Use code:DLBF20 with 20% discount

Kojarzycie ten sklep? Co myślicie o mojej stylizacji i o moim zamówieniu? Stawiacie na wygodę czy wolicie eleganckie rozwiązania?

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Z produktami marki Dresslily znam się od dobrych kilku lat :)
    Początki były dość trudne... z powody zamawianych rozmiarów - nie zawsze w tej kwestii trafiałam właściwie, obecnie wszystko jest już w porządku :D
    Bardzo ładna, stonowana stylizacja, pasuje Ci!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka kurtka jak i golfik są bardzo ładne Super podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja, bardzo lubię sweterki, parka też super

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kurteczka, muszę pomyśleć o podobnej na następny sezon!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam spodnie z lampasami, wyglądają naprawdę stylowo :)
    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania