Czerwona kurtka w sportowej stylizacji

Jakiś czas temu założyłam sobie cel, że pojadę do Olsztyna na rowerze. Fizycznie czułam, że dam radę to osiągnąć, aczkolwiek kluczową rolę odgrywała tu pogoda, która w ostatnim czasie nie była zbyt łaskawa. Mam tu na myśli przede wszystkim silny wiatr. Na szczęście, po dość długim czasie oczekiwania, udało mi się wyruszyć w wymarzoną przeze mnie trasę rowerową. Miało to miejsce w tę sobotę. Dziś już jestem z powrotem w domu, ale to było dla mnie niesamowite przeżycie. W tamtą stronę na liczniku wybiło mi 83 km, a w drugą trochę mniej, a mianowicie - 68 km, gdyż dla odmiany pojechałam trochę inną trasą. Tak naprawdę, choć te odległości są całkiem satysfakcjonujące, nie one są najważniejsze. Najbardziej jestem zadowolona z tego, iż udało mi się zrobić coś, o czym marzyłam już od jakiegoś czasu i że nie skończyło się to tylko na mówieniu o tym. Oprócz tego, przez 3 dni zwiedziłam Olsztyn i jego okolice od takich stron, o których wcześniej nie miałam pojęcia. Widoki, jakie tam zastałam były niesamowite. Bardzo cieszę się, że zdecydowałam się na tę podróż. 

A wracając do rzeczywistości, jakiś czas temu wraz z koleżanką wybrałyśmy się na zdjęcia w Olsztynie nad jeziorem Ukiel. Jest to bardzo ładne miejsce, więc jeśli jeszcze nie mieliście okazji tam być, koniecznie musicie to nadrobić. Przechodząc jednak do głównego wątku, chciałabym zaprezentować Wam stylizację, w sam raz do szkoły, do pracy, na uczelnię, na co dzień. Jest to dość prosty look, który składa się z klasycznych jeansów, szarej bluzki oraz białych butów sportowych. Mocnym jednak akcentem jest tu czerwona kurtka, którą upolowałam w second handzie. Aby podkreślić sportowy charakter całości, warto dodać do niego jeszcze czapkę.


bluzka - Sinsay
jeansy - Reserved
kurtka - Second Hand
buty - Deichmann
czapka New Era - Zalando

Byliście kiedyś w Olsztynie? Jeśli tak - jakie miejsca udało się Wam zwiedzić? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Kochana jestem pełna podziwu, taka trasa, ahhh Ja na pewno nie byłabym jej w stanie pokonać :D
    Kiedyś sporo jeździłam na rowerze, ale później zamieszkałam w internacie i nie miałam już takiej możliwości.
    Szczerze mnie zainspirowałaś!

    Stylizacja jak najbardziej w moim stylu. Z chęcią przygarnęłabym takie buciki do swojej kolekcji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, a buty to Fila Disruptor II, prawda? Cuda ♥
    xoxo,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba jest to jakiś inny model. Nie mogę znaleźć ich już na stronie w białej wersji kolorystycznej, ale są dostępne jeszcze czarne :) Tu jest link do nich: Sneakersy Fila

      Usuń
  3. amazing post, I like to read your blog :)
    Have a nice weekend :)

    do you want to follow each other?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! Yeah, we can. Have a nice weekend for you too :)

      Usuń
  4. Z takich sportowych zestawów znam cię chyba najlepiej, widać, że się dobrze czujesz :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są świetne! ;) Klasyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka fajnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sportowy look. A kurtka nadaje całości charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co zdjęcie to są te same buty co stylizacje robi ubogą, takie połączenie ubrań jak dla mnie jest nudne. Sądzę, że co druga osoba wchodząca do sklepu gdzie były by te ciuchy, ubrała by się podobnie gdy by ktoś poprosił ją o wybranie sportowego stylu. Pokaż coś ciekawego oryginalnego jakąś wariację. Tak ubiera się co 2 malolata nic oryginalnego. Obserwuję Cię na FaceBook dodaj coś ciekawszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Przykro mi, że nie jestem według Ciebie oryginalna, aczkolwiek w takim stylu czuję się najlepiej, więc nie widzę potrzeby, by to zmieniać :)

      Usuń
    2. A co w tym oryginalengo snakersy itp, wyglądasz jak większość dziewczyn które chcą pokazać się.. Zabawne jest to, że na blogu pokazujesz kosmetyki i stylizacje w których nie chodzisz na co dzień tylko do fotek. A jeśli chodzisz to nie w takiej kompozycji, a makijażu to wcale nie masz prawie na codzień. Po co oszukiwać swoich czytelników...

      Usuń
    3. Zabawny to jest Twój komentarz. Ciekawe, skąd tak dobrze mnie znasz. Innym razem po prostu lepiej mi się przyjrzyj, bo akurat nie zgadzam się z Twoimi spostrzeżeniami.
      P.S. Następnym razem poproszę Cię o podpisanie się pod komentarzem, bo inaczej go nie zaakceptuję. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Masz rację nie akceptuj komentarzy które są niewygodne tylko te które chwalą jaka jesteś wspaniała... Znam bo widzę Cię prawie co dziennie od wielu lat. I wyrażam opinie, kolczyki nosisz itp ale wychodząc ubierasz się sportowo to prawda ale nie w takiej kompozycji jak tu. Makijaż widuje u Ciebie aby na wyjście np na koncert gdzie będą zdjęcia z występującymi. I bez makijażu masz ładną cerę :) pokazuj prawdziwą siebie, bo za to Cię lubię. Jeśli już chcesz rekomendować kosmetyki super żebyś robiła zestawienie tych tańszych i droższych aby każdy miał coś na swoją kieszeń oraz tych bardziej naturalnych :). Prosiłaś o kom.. Sądzę, że tego typu powinien być motywacją a nie tylko "wow" "super" "oh, ah"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, szanuję Twoją opinię, aczkolwiek jeśli tak dobrze mnie znasz to po prostu chciałabym wiedzieć kim jesteś. Najłatwiej jest oceniać będąc anonimowym, a chętniej bym wysłuchała tego, co masz mi do powiedzenia prosto w twarz :) No i niestety, ale mylisz się pisząc, że się tak na co dzień nie ubieram i że się nie maluję, bo tak nie jest. Na moim blogu zazwyczaj prezentuję stylizacje wygodne, sportowe, codzienne i taki jest mój styl. Kompozycje, które tu przedstawiam stosuję nie tylko w Internecie, ale i w zwyczajnym życiu. A jeżeli chodzi o makijaż to nie pamiętam kiedy ostatnio wyszłam z domu całkowicie bez makijażu. Oczywiście, nie maluję się mocno, bo na wyjścia ze znajomymi czy na zajęcia preferuję coś bardziej delikatnego, subtelnego. Dlatego uważam, że Twój komentarz jest komentarzem krzywdzącym, ale dziękuję za Twoje zaangażowanie, za poświęcony czas i za sugestie, co do przyszłych postów :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania