Wygodna stylizacja ze swetrem świątecznym w roli głównej

Już za kilka dni święta. Pewnie w większości domów trwa teraz sezon na sprzątanie, później zacznie się gotowanie i ostatnie przygotowania do Wigilii. Pamiętam doskonale poprzednie święta, a to już upłynął od nich rok. Niesamowite, jak ten czas szybko mija... No cóż, nie da się zatrzymać czasu. Trzeba iść cały czas do przodu i po prostu robić swoje.

Zawsze marzyła mi się sesja świąteczna. No wiecie - śnieg, sweterek świąteczny i ewentualnie jakieś dodatki. Tak naprawdę, nigdy nie miałam, tego typu sweterka. Aczkolwiek, podczas styczniowej wyprzedaży w Sinsay upolowałam sobie model z Myszką Miki. I tak leżał on sobie w szafie kilka dobrych miesięcy aż do teraz. Zaraz zobaczycie, jak prezentuje się on w mojej stylizacji. Niestety, ale zabrakło jeszcze jednego istotnego elementu, jakim jest śnieg. Mimo wszystko mam nadzieję, że i tak poprzez te zdjęcia w miarę wprowadzę Was w klimat świąteczny. 

Jakiś czas temu, będąc w second handzie zaopatrzyłam się w cekinowe legginsy, które mogliście zobaczyć w poście z nowościami (New in). Jest to drugi, również ciekawy element dzisiejszego outfitu. Oprócz tego, mam na sobie czarną czapkę z akcentem srebrnych kamyków, pasującą do całości oraz czarne botki. Oczywiście nie mogło zabraknąć kurtki czy też rękawiczek.



sweterek świąteczny, rękawiczki - Sinsay
legginsy - Second Hand
kurtka - Targowisko Miejskie
czapka - Miejski sklep
botki - CCC

Jak tam idą u Was przygotowania do świąt? Co myślicie o mojej stylizacji? A Wy macie w swojej garderobie jakieś ubrania typowo świąteczne? 

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. O jak uroczo i świątecznie! <3 Super stylóweczka.
    Jak przygotowania do świąt? Spokojnie... dzisiaj upiekłam i udekorowałam świąteczne ciasteczka, zajęłam się dekoracją domu i generalnymi porządkami :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. hello
    great post i love it

    see my shoponline https://glam-store-831.myshopify.com/
    luxury shop short price :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te świąteczne sweterki! ;) są przesłodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz! Tak świątecznie <3
    Wesołych Świąt ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie świąteczne swetry ♥ Świetna stylizacja ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania