Biała marynarka w letnim zestawieniu

Sesja z dzisiejszego wpisu została zrobiona jakiś czas temu w Olsztynie. Było to bardzo upalne popołudnie, aczkolwiek myślę, że efekty końcowe są całkiem zadowalające. Oczywiście przyczyniła się do tego moja koleżanka Monika, dlatego z tego miejsca bardzo jej dziękuję. 

Jeżeli chodzi o samą stylizację to jest to propozycja typowo letnia, w sam raz na co dzień. Po lekkiej modyfikacji może stać się również idealnym zestawem do szkoły. Mam tu na myśli przede wszystkim zamianę szortów na długie spodnie oraz sandałów na obuwie sportowe. Generalnie rzecz biorąc, podstawą do jej stworzenia była koszulka, niby zwykła, ale dzięki perełkom, które znajdują się na przodzie prezentuje się o wiele ciekawiej. Z kolei, moim ulubionym elementem całości jest biała, przedłużana marynarka. Szczerze mówiąc, nigdy nie byłam fanką marynarek. Niemniej jednak, w tym sezonie widziałam wiele inspiracji z tym właśnie elementem garderoby i pomyślałam, że może warto się do niego przekonać. Długo szukałam swojego wymarzonego modelu, ale nie mogłam znaleźć nic sensownego. Aż któregoś dnia odwiedziłam miejscowy Second Hand i udało mi się kupić to, co chciałam i to za niewielkie pieniądze, bo było to coś ok. 12 zł. Wszystko uzupełniłam dodatkami w postaci biżuterii. Świetnie sprawdzą się tu także okulary przeciwsłoneczne.


koszulka - Kik
spodenki - Top Secret
marynarka - Second Hand (New Look)
sandały - Miejski sklep

Co myślicie o mojej propozycji stylizacji? Lubicie nosić marynarki czy to raczej nie jest Wasza bajka?

Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Zdjęcia w okularach na ścianie wyglądają obłędnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka wygląda świetnie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta marynarka ! muszę się skusić na białą <3

    MY BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryarka wygląda naprawdę rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW јust whzt Iwas searching for. Came here by ѕeachіng for
    unicѕhop rеview

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biała marynarke mam z planie zakupic. Uwielbiam marynarki

    OdpowiedzUsuń
  7. I love how you paired light colors together! I love the fact that you let your hair down. I have short hair so I use Hair Wigs to get the same look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice article! Thanks for posting!I thought that it was extremely simple and valuable!I’m a beginner, so m really learning and if you want to style you 4C hair and want to try new and funky hairstyles you can visit our site

    OdpowiedzUsuń
  9. Very informative blog. Thank you so much for sharing this with us. If you want to search for hairstyle like layered hairstyle. If you’re thinking of getting Wavy Hairstyles With Bangs so here we are coming with some good ideas for that.

    OdpowiedzUsuń
  10. Superb Blog!
    Thanks for sharing!
    As a Hairstylists I always love getting Gifts related to hair. My fav Hair Texture is braiding hair as they are easy to style you know. you can go a lot with braiding hair!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania