Total Black Look

Bardzo się cieszę, że w końcu przywitaliśmy wiosnę. Uwielbiam długie dni, słońce, jazdę na rowerze, lekkie ubrania, a z tym przede wszystkim kojarzy mi się ta pora roku. W dzisiejszym poście zobaczycie moją pierwszą, tegoroczną, wiosenną stylizację. Do jej stworzenia, zainspirowały mnie srebrne kolczyki, które zamówiłam ze strony Silveris.


Kolczyki te to delikatne, wiszące kółka. Są lekkie i wygodne w noszeniu. Z pewnością zostały solidnie wykonane. Pasują do wielu stylizacji. Niemniej jednak, ja zestawiłam je z czymś niby bardziej rockowym, ale jednocześnie sportowym i dziewczęcym. Szczerze mówiąc, lubię mieszać różne style. 

Otóż, jest to look utrzymany w czarnej tonacji. Dzięki temu, idealnie sprawdzi się on na wieczorowe wyjścia - na imprezę, na randkę czy też na jakieś spotkanie. Bazowym elementem jest tu krótka, koronkowa bluzka. Do niej postanowiłam założyć jeansy z wysokim stanem. Posiadają one przecięcia na nogawkach, które dodają im charakteru. Jako, iż wiosną bywa jeszcze chłodno warto zaopatrzyć się w odzież wierzchnią. Tym razem wybrałam zamszową ramoneskę, której szukałam już od dłuższego czasu, aczkolwiek nie mogłam znaleźć czegoś, co by mnie zadowalało w 100%. Na szczęście, po długich poszukiwaniach udało mi się upolować mój wymarzony model. Jeżeli chodzi o buty, to postawiłam na wygodę i założyłam klasyczne Superstary. Oczywiście, mogłam się pokusić o coś na obcasie, ale wtedy stylizacja ta nie byłaby odzwierciedleniem mojego stylu. Szpilki i wszelkiego typu inne obcasy to zdecydowanie nie moja bajka.


kurtka - Pull&Bear
bluzka - New Yorker
jeansy - House
buty - Adidas
kolczyki - Silveris


Mam też coś specjalnego dla Was. Robiąc zakupy za min. 20 zł na hasło "IAMONLYANIA" otrzymacie -15% zniżki. Kod jest ważny do 30.04. 

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie nosić buty na obcasie czy wolicie coś bardziej sportowego? Macie w posiadaniu jakąś biżuterię od Silveris? Jeśli tak - jak się u Was sprawdza? 

Share this:

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Amazing total black ensemble, love yiìour top!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja z pazurkiem, bardzo Ci pasuje! :)
    Z chęcią przygarnęłabym takie kolczyki, uwielbiam taki delikatny motyw.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czarno... ja bym dodała coś czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł na tę stylizację, ale racja - czerwony kolor zapewne by ożywił całość :)

      Usuń
  4. Strasznie mi się podobają te kolczyki i kurtka! Też lubię się ubierać całkowicie na czarno, fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie! Super stylizacja i pięknie zrobione zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit!
    Uwielbiam kreacje stworzone z użyciem skory 😍
    Pozdrawiam,

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  7. I am sure this paragraph has touched all the internet users, its really really fastidious paragraph on building up new blog.
    I want to to thank you for this fantastic read!! I definitely enjoyed every bit of it.
    I have got you bookmarked to look at new things
    you It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy.

    I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting
    things or suggestions. Perhaps you could write
    next articles referring to this article. I wish to read more things about it!
    http://pepsi.net

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz:)
    Taka zadziorna stylizacja :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! BITHERPHOBIA - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czarne ubrania, bo są uniwersalne i często chodzę w ciemnych rzeczach. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się ramoneska. Kolczyki także super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. My spouse and I absolutely love your blog and find nearly all of your post's to be
    just what I'm looking for. Would you offer guest writers to write
    content for you personally? I wouldn't mind creating a post or elaborating on a lot of the subjects
    you write with regards to here. Again, awesome weblog!

    OdpowiedzUsuń
  11. It is really a great and helpful piece of info. I am glad that you simply shared this useful information with us.
    Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  12. Appreciate this post. Will try it out.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania