Dropship Dresses - Denim Look

Jakiś czas temu złożyłam zamówienie ze strony internetowej Dropship-Clothes. W tym poście chciałabym podzielić się moją opinią o jednym z wybranych przeze mnie produktów z tej właśnie strony. Recenzję drugiej rzeczy wraz ze zdjęciami będziecie mogli zobaczyć w kolejnym wpisie, który pojawi się na moim blogu już za kilka dni.

Some time ago I placed an order from the Dropship-Clothes website. In this post, I'd like to share my opinion about one of the products I selected from this store. The second thing, you'll see in the next post that will appear on my blog in a few days.

Produkt wyżej wspomniany to sukienka ogrodniczka. Postanowiłam ją zamówić, gdyż jest ona praktyczna, można z nią stworzyć wiele ciekawych stylizacji - zarówno tych bardziej zimowych, jak i wiosennych oraz przypomina mi ona moje dzieciństwo. Pamiętam, że miałam podobną sukienkę, gdy uczęszczałam do zerówki. Można więc powiedzieć, iż moda lubi zataczać koło. 

The product mentioned above is a denim jumper dress. I decided to order it, because it's practical, you can create a lot of interesting outfits - both those more winter and spring and reminds me of my childhood. I remember that I had a similar dress when I went to a kindergarten. So you can say that fashion likes to circle.

Bałam się jedynie o jej jakość. Na szczęście, jak się później okazało - moje obawy były zbędne. Została ona wykonana z solidnego, sztywnego materiału. Bardzo wygodnie mi się ją nosi. Idealnie sprawdzi się na co dzień, do szkoły, na uczelnię, do pracy. Z przodu posiada dwie przydatne kieszenie, w których zmieszczą się najpotrzebniejsze drobiazgi. Bardzo cieszę się, że mam w posiadaniu tę sukienkę. Oczywiście, z racji panującej pory roku w Polsce przedstawię Wam propozycję stylizacji na chłodniejsze dni.

I was just afraid for its quality. Fortunately, as it turned out later - my fears were unnecessary. It was made of solid, stiff material. I wear it very comfortably. Ideally suited to every day, to school, university, to work. The front has two useful pockets in which the most essential items will fit. I'm very happy that I have this dress. Of course, due to the prevailing season of the year in Poland, I'll present to you a proposal look for cooler days.



Aktualnie sporo produktów dostępnych jest w promocyjnych cenach. Koniecznie to sprawdźcie. 
Currently, many products're available at promotional prices. Be sure to check it out.

Mieliście do czynienia kiedyś z tym sklepem? Co myślicie o mojej sukience? Czy ona również przywodzi Wam na myśl Wasze dzieciństwo? 

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Thanks a lot :D

    super cool combo, my dear :)

    NEW REVIEW POST | NYX: THE BEST PRIMER EVER?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie sukienki ala ogrodniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw. Ja jednak jestem pod wielkim wrażeniem długości twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jaka fajna stylóweczka! :)
    Zestawienie sukieneczki z nudziakowym sweterkiem wyszło Ci idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for sharing, you are very beautiful.
    Look forward to your next sharing, like a cheap wholesale swimwear or wholesale jeans.

    OdpowiedzUsuń
  6. I like Dropship-Clothes.Brought me convenience

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny garnitur, wygodny i swobodny.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania