Długie kozaki w imprezowej stylizacji

W dzisiejszym poście chciałbym zaprezentować Wam kolejną stylizację, która dość długo czekała na swoją premierę. Tamtego dnia pogoda zdecydowanie nie dopisywała. Było wtedy bardzo pochmurnie. deszczowo i mgliście. Niemniej jednak, udało mi się wykonać kilka zdjęć. które zresztą zaraz zobaczycie. 

Może pokrótce opiszę swój outfit. A więc, jest on dość odważny, imprezowy, aczkolwiek po lekkiej modyfikacji możemy uzyskać z niego look idealny na co dzień. Mam tu na myśli, np. zmianę bluzki z prześwitującymi rękawami na jakąś bardziej klasyczną. Idąc dalej - na szczególną uwagę zasługuje spódniczka, którą kupiłam w second handzie za ok. 4 zł. Jest ona bardzo wygodna i świetnie prezentuje się założona do długich kozaków. A skoro mowa o kozakach - nigdy wcześniej nie miałam w posiadaniu tego typu butów, ale muszę stwierdzić. że jestem nimi zachwycona. Do tej pory zawsze stawiałam na trapery, botki, itp. Aczkolwiek, długie kozaki zdecydowanie bardziej podkreślają kobiecy charakter stylizacji, a poza tym - świetnie eksponują nogi. W chłodniejsze dni lub gdy wybieramy się gdzieś wieczorem, warto zaopatrzyć się w odzież wierzchnią. Ja akurat zdecydowałam się na założenie klasycznej ramoneski, połączonej z kamizelką. Oczywiście, można nosić je razem lub osobno. Całość uzupełniłam dodatkami w postaci czapki bosmanki, małej torebki oraz kolczyków w kształcie kół.


bluzka - Cropp
spódniczka - Second Hand
ramoneska - Sinsay
kamizelka - Takko Fashion
kozaki - Miejski sklep
bosmanka - Aliexpress
kolczyki - Miejski sklep
torebka - Targowisko miejskie 

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie nosić długie kozaki czy raczej nie jest to Wasza bajka?

Share this:

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Cudowne zestawienie, ślicznie wyglądasz! :)
    Spódniczka wygląda jak nowa, udany łup!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Długie kozaki to złoto! Twoje bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich kozaków mi brakuje w mojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kozaczki świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sesja, zawsze chciałam mieć takie buty jednak rzadko chodzę w kozakach

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny look! A kozaki boskie! Uwielbiam takie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, masz gust. Ale podziwiam Cię, że w taką porę jak teraz pokusiłaś się o sesję. Chyba że materiał do postu przygotowałaś już zawczasu. No i na koniec muszę to napisać, że jesteś bardzo ładną kobietą, a Twoje włosy są cudowne, długie i w pięknym kolorze. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i inspiracji do dalszych postów na bloga. Serdecznie pozdrawiam, a jak masz wolna chwilkę to zapraszam do siebie chicbykate.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa :) I tak - materiał do postu przygotowałam zawczasu, choć akurat tamten dzień był naprawdę bardzo chłodny :)

      Usuń
  8. Mmm jak kobieco! ;) spódniczka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mogę nosić muszkieterek na płaskim, ponieważ jestem niska i słabo to wygląda, ale mam bardzo podobne na obcasie i sprawdzają się świetnie! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot :D

    you look fantastic :D

    NEW WISHLIST POST | THAT GOOD NEWS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i super stylizacja :D Kozaki bardzo fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja. Spódnica jest mega, typowa na imprezowe wyjścia.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/morski-makijaz-inglot.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty, prezentujesz się w nich naprawdę bardzo kobieco i elegancko. Zimą nosiłam podobny model. Długie, zabudowane kozaki świetnie ochraniały nogi przed zimnem. Na wiosnę sprawiłam sobie natomiast znacznie lżejsze kozaki damskie zamszowe, które świetnie pasują do mojego ukochanego, beżowego płaszcza.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania