Spodnie khaki i jasna bluza

Sezon bądź dwa sezony temu marzyły mi się spodnie z bardzo wysokim stanem. Chciałam, aby ponad paskiem znajdował się jeszcze kawałek materiału, czyli żeby sięgały one prawie do talii. Niemniej jednak, jakoś nigdy nie zebrałam się do ich zakupu. Jakiś czas temu napotkałam się na tego typu spodnie w bardzo okazyjnej cenie. Można, więc powiedzieć, że udało mi się spełnić moje dawne, aczkolwiek nadal aktualne zakupowe marzenie. Spodnie te stanowią bazę do dzisiejszej stylizacji.

Do spodni, o których wspomniałam powyżej postanowiłam założyć jasnobeżową bluzę z czarnymi detalami. Uważam, iż jest to całkiem zgrany duet. Dodam jeszcze, że bluzę tę upolowałam w second handzie. Nie nosi ona śladów użytkowania i jest bardzo wygodna. Odzież wierzchnia, na którą się zdecydowałam to kożuch w zbliżonej kolorystyce co bluza. On również pochodzi z second handu. W nawiązaniu do czarnych detali, wybrałam botki, torebkę oraz czapkę w tymże właśnie kolorze. Pasek dołączony do spodni zawiera srebrny akcent, z tego też powodu na moich uszach zagościły srebrne kolczyki w postaci dużych kół. Tym samym uzyskałam stylizację jesienno-zimową, idealną na co dzień, do szkoły, na uczelnię.


bluza, kożuch - Second Hand
spodnie, torebka - Targowisko miejskie 
botki, czapka, kolczyki - Miejski sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? A jakie są Wasze zakupowe marzenia?

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Super to zestawiłaś♥
    Buziaki,
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne spodnie. Khaki jest moim zdaniem podobnie uniwersalnym kolorem, jak granat oraz szarość czy czerń. Granat pasuje do zimnych odcieni ubran, natomiast khaki do ciepłych. W mojej szafie jest sporo odcieni beżowych oraz brązowych tak wiec lubię je z nim łączyć.

    Szukałam ostatnio dla siebie podobnych spodni. Niie przepadam szczerze powiedziawszy za wąskimi rurkami, które są obecnie chyba najpopularniejszym rodzajem spodni. NIe czuję się w nich dobrze oraz wszystko mnie uwiera. O wiele bardziej wolę takie luźniejsze. I z wyższą talią bo optycznie wydłużają nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę luźniejsze spodnie, zwłaszcza te z wyższą talią. Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć coś podobnego. Powodzenia :)

      Usuń
  3. I like the trouser too :)
    Hi, would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania