Detoks sokowy ze SportFood

Detoks sokowy to pewnie temat dla niektórych z Was znany, dla innych - nieco mniej. Jeżeli chodzi o mnie to słyszałam wcześniej o czymś takim, aczkolwiek do tej pory nigdy nie miałam z nim bezpośredniej styczności. Dziwiło mnie to, jak można czuć sytość po napiciu się soków. Ponadto, przerażała mnie ich zawartość, gdyż nie jestem fanką owoców, a tym bardziej warzyw. Niemniej jednak, wiem, że powinnam to zmienić, a dieta sokowa to idealny ku temu początek.

Dlaczego warto stosować detoks sokowy?
Jest to skuteczny sposób na oczyszczenie organizmu z zalegających w nim toksyn i pozbycie się nadprogramowych kilogramów. Specjalne kuracje sokowe, przygotowane przez dietetyków, zastępują stałe posiłki w ciągu dnia. Pijąc je w określonych odstępach czasu, odciążamy układ trawienny i wspomagamy metabolizm. Owocowo-warzywne soki Sportfood to również doskonały sposób na uzupełnienie witamin i mikroelementów oraz poprawę samopoczucia.

Na stronie SportFoodSoki są dostępne różne rodzaje diet. Ja akurat miałam przyjemność testowania diety jednodniowej. Jeżeli chodzi o kolejność to najpierw należy wypić sok o nazwie Szczupła Talia, następnie Eliksir Miłości, Piękna Skóra, Święty Spokój oraz Wieczna Młodość. Podczas stosowania tej diety nie można się forsować, należy starać się nie podjadać (głód zaspokajamy jedynie warzywami lub owocami), nie żujemy gumy. Należy pamiętać o spożywaniu wody (min. 2 litry dziennie). Kawa również jest dozwolona, ale najlepiej gdyby była bez mleka i cukru.



W skład tych soków wchodzą owoce, warzywa oraz zioła. Są idealne zwłaszcza dla osób, które czują się zestresowane i zmęczone codziennością i które chciałyby wprowadzić do swojej diety warzywa i owoce. Pakiet jednodniowy odpowiada wartości kalorycznej ok. 1100 kcal. Z racji tego, iż soki te są naturalne data ich spożycia jest krótka, także najlepiej wypić je dzień po otrzymaniu paczki. Dodam jeszcze, że przesyłkę dostałam w termoizolacyjnym opakowaniu (styrobox) z wkładem mrożącym w środku, co zagwarantowało odpowiednie schłodzenie produktów. 

Zacznę od tego, iż moje obawy, o których wspomniałam na początku tego wpisu były bezpodstawne. Tak naprawdę, soki te dają potężne uczucie sytości. Oczywiście, stosowałam się do zaleceń, co do kolejności i konkretnych godzin ich wypijania. Niemniej jednak, nie czułam głodu pomiędzy spożyciem któregokolwiek z tych soków. Są więc naprawdę syte, a co najważniejsze - przekazują naszemu organizmowi mnóstwo wartościowych składników odżywczych. Dzięki temu, uzyskujemy pozytywną energię na cały dzień. Co do smaku - najbardziej obawiałam się warzywno-owocowej Wiecznej Młodości, a najbardziej nie mogłam doczekać się wypicia Świętego Spokoju. Ku mojemu zdziwieniu - Wieczna Młodość okazała się być naprawdę pyszna. Ogólnie każdy sok bardzo mi smakował, aczkolwiek mimo wszystko moim ulubieńcem pozostał Święty Spokój.


 Szczupła Talia

Eliksir Miłości 

Piękna Skóra

Święty Spokój

Wieczna Młodość

A Wy słyszeliście kiedyś coś o detoksie sokowym? A może macie jakieś doświadczenia ze stosowaniem tej diety? Jeśli tak - dajcie znać w komentarzu, jaka jest Wasza opinia o niej - czy byliście z niej zadowoleni, czy Wam smakowała, czy zapewniła uczucie sytości?

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Nie stosowałam takiej diety, choć niejednokrotnie widziałam już zaprezentowane soki. Myślę, że nieuchronnie zbliża się czas testów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skóry i święty spokoj to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega świetne są te soki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna czy ich nie piłam, ale po odstawieniu kawy to dobra alternatywa


    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Great products!
    Happy New Year!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania