Sukienka w kwiaty

Jakiś czas temu wybrałam się na rowerze do Olsztyna. To było niesamowite przeżycie i mam nadzieję, że uda mi się jeszcze je powtórzyć. Pewnie zastanawiacie się dlaczego o tym piszę. Otóż, sesja z dzisiejszego wpisu została zrobiona w scenerii, którą odkryłam zwiedzając Olsztyn na dwóch kółkach. Studiuję tam już od czterech lat, ale wcześniej nie miałam pojęcia o istnieniu tego miejsca. Pewnie to dlatego, że znajduje się ono na obrzeżach miasta i to z takiej strony Olsztyna, w której rzadko bywam. Tak czy inaczej - zwiedzanie na rowerze to świetna sprawa. Jest to połączenie przyjemnego z pożytecznym. Myślę, że w ten sposób możemy zauważyć więcej ciekawych miejsc niż jeżeli byśmy podjeżdżali samochodem w konkretny punkt.

Stylizacja, którą chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować jest bardzo prosta. Składa się ona z sukienki w kwiatki, czółenek na niskim obcasie oraz małego plecaka. W ten oto sposób uzyskałam letni, dziewczęcy outfit, nad którym nie musimy się jakoś dłużej zastanawiać. Jest to świetne rozwiązanie, szczególnie dla leniwych.


sukienka - Targowisko Miejskie
buty - Sklep Miejski 
plecak - Bershka

Czy w Waszych miejscowościach również znajdują się jakieś klimatyczne miejsca? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, słodko i dziewczęco - bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za wspaniała sukienka! :) Pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziewczęca i zwiewna stylizacja ;) pasuje idealnie :D

    zapraszam do siebie http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka! A w tej części Olsztyna chyba jeszcze nie byłam, mało kojarzę to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukieneczka

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania