Podsumowanie roku 2017

Rok 2017 już za nami, więc nadszedł czas na krótkie podsumowanie tego, co się w nim wydarzyło. Generalnie rzecz biorąc, ubiegły już rok był dla mnie trudnym czasem. Czasem wielu porażek oraz ciężkiej pracy. Choć wydarzyło się też wiele dobrego, czuję niedosyt i poczucie niespełnienia. Jednak, patrzę pozytywnie w przyszłość i mam nadzieję, że rok 2018 przyniesie mi mnóstwo pozytywnych chwil i wspomnień.

Niemniej jednak, chciałabym skupić się na tych dobrych elementach. Z pewnością, rok 2017 będzie kojarzył mi się z moim pierwszym, zimowym wyjazdem do Gdańska oraz wrześniowym zwiedzaniem Trójmiasta. Oprócz tego dwukrotnie byłam w Warszawie - w lutym na przedpremierowym pokazie filmu Ciemniejsza strona Greya, a we wrześniu - na wakacyjnym zwiedzaniu. Podjęłam też mnóstwo współprac blogowych, co pomogło zdobyć mi nowe doświadczenie oraz poznać produkty różnych firm. Uczestniczyłam też w kilku koncertach, m.in Lady Pank czy Dawida Kwiatkowskiego. Przeczytałam również wiele książek, z których szczególnie polecam Wam Światło między oceanami oraz Z życia zdeklarowanej singielki. Jeżeli chodzi o filmy to moim numerem jeden był ten pod tytułem Ponad wszystko

To pokrótce o tym, z czym będzie kojarzył mi się 2017 rok. Jednak, zawsze marzyłam o tym, aby w takim podsumowaniu stworzyć zestawienie wszystkich stylizacji, które prezentowałam na blogu w ciągu dwunastu miesięcy. Aczkolwiek, nigdy nie miałam wystarczającej ilości zdjęć. Tym razem udało mi się uzbierać 19 różnych outiftów, więc uznałam, że warto Wam je zaprezentować. 


Jeżeli chodzi o  postanowienia na ten Nowy Rok - nigdy sobie ich nie wypisuję, bo w moim przypadku nie ma to sensu. Oczywiście, podziwiam ludzi, którzy są na tyle zorganizowani, że realizują to, co sobie napiszą oraz wiedzą, co by chcieli osiągnąć w danym roku. U mnie takie cele przychodzą bez większego wyprzedzenia i realizuję je na bieżąco. Liczę jednak na to, że 2018 rok będzie dla mnie rokiem sukcesów blogowych oraz sukcesów, związanych z moją nauką na studiach (mam tu szczególnie na myśli pisanie i obronę pracy licencjackiej). Oprócz tego, chciałabym czerpać radość z życia, rozwijać swoje pasje, spędzać jak najwięcej czasu z bliskimi osobami oraz tworzyć jak najwięcej stylizacji i zbierać konstruktywne opinie na ich temat. Mam również nadzieję, że liczba obserwatorów na moim blogu oraz na Instagramie (@iamonlyania) będzie sukcesywnie wzrastać.

A Wy wypisujecie swoje postanowienia noworoczne? Jakie macie cele na ten Nowy Rok? Która stylizacja podoba się Wam najbardziej?

Share this:

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Stylizacje również przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Jak dla mnie najlepsza "California look". Życzę szczęśliwego nowego roku oraz sukcesów na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje, masz styl <3

    http://nouw.com/flaviagutowska/co-dostalam-od-ani-lewandowskiej-32471464

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ! Ja nie wypisuję postanowień noworocznych bo i tak wiem, ze polegne z nimi.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wolisz skupiać się na dobrych elementach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia^^ Najbardziej mi się ombre podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Mój rok 2017 nie należy do udanych jednakże będę go wspominał dobrze. Rok 2018 jest liczą parzystą, a takie lubię więc mam nadzieje że będzie się działo :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w tym nowym roku <3 Masz przesliczne wlosy, zazdroszcze <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nie wypisuję postanowień, staram się realizować cały rok, każdego dnia. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Rok 2017 przyniósł wiele dobrego :) Bardzo fajne stylizacje, dlatego ciężko jest wybrać jedną najlepszą. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne stylizacje kochana !
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowanie roku zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zrobione podsumowanie, trzymam kciuki za realizację i tworzenie nowych celów do realizacji. Z pracą będzie dobrze, zobaczysz na pewno dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne podsumowanie:) Najlepsza wg mnie jest stylizacja pierwsza, w czarnej bluzie i butach adidasa:) Co do postanowień, tak jak i Ty nie tracę na nie czasu :P Mam w przygotowaniu nawet notkę (krótki wywiad z psychologiem) odnośnie tego co motywuje ludzi do wyznaczania sobie właśnie postanowień noworocznych, więc zapraszam pod koniec tygodnia:)
    pozdrawiam i zapraszam do przeglądnięcia mojego graficznego bloga
    Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. wow its all amazing, all these style are stunning darling thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie hiszpanka ♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby wszystkie Twoje plany się zrealizowały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i zdrowe podejście do postanowień noworocznych :) Pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania