Czerwona sukienka

Avocado Style to polski sklep internetowy z produktami, pochodzącymi od naszych rodzimych producentów. Ja akurat skupię się na tym o nazwie Ivon W ich asortymencie znajdziecie wiele modnych ubrań, m.in. sukienek, kombinezonów, bluz, bluzek, spódnic czy różnych dodatków. Ich specjalnością są zdecydowanie sukienki. Możecie zaopatrzyć się u nich w modele, które sprawdzą się zarówno na weselu, chrzcie, komunii, urodzinach, Andrzejkach, Sylwesterze, czy na innych imprezach wieczorowych, ale również w pracy czy na codzień. Zdecydowanie jest w czym wybierać. 

W ramach współpracy z Ivon otrzymałam czerwoną sukienkę, należącą do kategorii na co dzień. Wysyłka przyszła do mnie w błyskawicznym tempie. Czekałam na nią zaledwie jeden dzień.

Przyznam szczerze, że nigdy nie miałam w swojej szafie ani czerwonej sukienki, ani innych ubrań w tym kolorze. Jednak, powoli przekonuję się do czerwieni i mam już dwie rzeczy w tym odcieniu. Wracając jednak do głównego wątku - bardzo spodobała mi się ta sukienka na zdjęciach w internecie i postanowiłam dać jej szansę. Cieszę się, że tak zadecydowałam. Od teraz jest ona moim ulubionym elementem garderoby. Ma ona luźny krój, jest miła w dotyku i świetnie układa się na sylwetce, czyli zawiera w sobie wszystko, co najważniejsze. Ponadto, dzięki kokardzie na plecach, nie ma tu mowy o nudzie.

Osobiście bardzo podoba mi się połączenie czerwieni z czernią oraz ze złotymi dodatkami i właśnie w takim klimacie stworzyłam dzisiejszą stylizację. Do sukienki założyłam klasyczną, czarną ramoneskę, szpilki, małą torebkę oraz pozłacaną biżuterię. Przyznam szczerze, że jest to naprawdę wyjątkowy look, gdyż zazwyczaj wybieram trampki, a tym razem zdecydowałam się na wyższe buty. Chciałam, aby całość była w 100% do siebie dopasowana, stąd ta moja decyzja. W sportowych butach, nie uzyskałabym takiego efektu. A kto wie, może w końcu przekonam się do szpilek? Tym właśnie sposobem, uzyskałam dość uniwersalny outfit, pasujący na randkę, ale również na różnego typu imprezy rodzinne czy wieczorowe. 


Producentem powyższej sukienki jest sklep Ivon

A Wy lubicie czerwony? Chodzicie czasem w szpilkach? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

39 komentarze:

  1. Pięknie Ci w niej :) nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie w niej wyglądasz. W czerwonym Ci do twarzy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zestawienie, też mi się bardzo podoba czerwień z czernią. ;) aczkolwiek nie nosiłabym nic do tej sukienki, żeby wyeksponować te cudowne plecy. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja i sukienka prosta ale piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nosić szpilki 😍 Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również bardzo podoba się połączenie czarnego z czerwonym, a jeżeli chodzi o szpilki to bardzo nie lubię w nich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest bardzo ładna ;) Ach ta czerwień <3 Zawsze się bezie podobać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje współpracy, świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. A moją uwagę najbardziej przykuły okulary :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dopiero ostatnio zainwestowałam po raz pierwszy w czerwoną sukienkę i to był strzał w 10-tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna, kocham ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestes naprawde olsniewająca kiedy sie usmiechasz! Piękne zdjęcia <3


    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna sukienka! :)
    Ślicznie wyglądasz <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, bardzo ładnie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładna sukienka! Ramoneska dodała pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka, czerwony to zdecydowanie Twój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    you look absolutelly amazing dear friend :D

    NEW WISHLIST POST | Such ENTHUSIASM together by BEAUTY STUFF!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  18. super sukienka! do twarzy Ci w czerwieni <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ masz piękne włoski kochana ! :)
    MIŁEGO DNIA,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz. Świetnie wszystko zestawiłaś ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam czerwień, więc sukienka od razu wpadła mi w oko :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sukienka i fajnie dopasowałaś do niej dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie w niej wyglądasz! Masz przepiękne włosy! <3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sukienka i rzeczywiście ta czerwień w połączeniu z czernią i złotem wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor sukienki jest obłędny! ja pewnie zamiast ramoneski wybrałabym coś lżejszego do tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja i szpilki to dobra przyjaźń ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna jest ta sukienka i piękny zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam czerwień! Co do szpilek, nie chodzę w nich często, jedynie gdy są jakieś szczególne okazje, albo po prostu gdy chce się poczuć wyjątkowo kobieco! Pieknie wyglądasz, stylowa na 6!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz w tej sukience ;)!

    OdpowiedzUsuń
  31. Czerwień genialnie pasuje do Twojego typu urody!

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej,

    super wyszłaś

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja od jakiegoś czasu bardzo często kupuje ubrania przez internet. Muszę wam powiedzieć, że bardzo dobrej jakości ciuchy mają w tym sklepie https://tono.sklep.pl/pol_m_ODZIEZ-DAMSKA_Sukienki_Sukienki-jesienne-303.html i jak najbardziej uważam, że warto jest do nich zajrzeć. Polecam was sprawdzić ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania