Choinka

Zgodnie z obietnicą, dzisiaj przyszła kolej na pokazanie mojej choinki. Jest ona utrzymana w biało-srebrnej tonacji. Uwielbiam oba te kolory i uważam, że świetnie się komponują z szarymi ścianami. Oczywiście pewnie coś mogło wyglądać lepiej, coś nieco inaczej. Niemniej jednak, jestem zadowolona z efektu końcowego. 

Pewnie taki post byłby bardziej przydatny, gdybym wstawiła go wcześniej. Aczkolwiek, choinkę ubrałam dość późno i zbiegło się to z przygotowaniami świątecznymi. Przez to, nie miałam po prostu czasu na jego przygotowanie. Niemniej jednak, może ten post będzie dla niektórych inspiracją już na przyszły rok, bowiem teraz trwają wyprzedaże, na których można kupić jakąś dekorację w promocyjnej cenie i przechować ją na kolejne święta. 


Kochani, już dzisiaj chciałabym złożyć Wam gorące życzenia noworoczne. Niech ten Nowy Rok będzie dla Was dobrym czasem, czasem pełnym poczucia spełnienia. Pamiętajcie, że warto doceniać nawet te drobne rzeczy. 
Życzę Wam zdrowia, miłości, abyście zawsze mieli przy sobie kogoś bliskiego. Wiedzcie też, że jesteście kowalami własnego losu. Warto podążać za własnymi marzeniami, niekiedy nawet pomimo sprzeczności losu. 

A Wy przykładacie uwagę do doboru kolorystycznego ozdób na choince czy jest to dla Was obojętne? Jakie kolory dominują na Waszych drzewkach świątecznych?

Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Piękne są choinki utrzymane w jednej tonacji kolorystycznej. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza choineczka, moja jest mniejsza i kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, elegancka choinka! <3
    Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :) ja po wyprowadzce od mamy nadal nie mam choinki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta twoja choinka :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choinka! Śliczne bombki i ozdoby <3 Ja uwielbiam ubierać choinkę i chyba już nigdy z tego nie wyrosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka jest świetna, ja w tym roku postawiłam na tradycyjną, czyli kolorową! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka urocza choineczka i modelka obok niej :)!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne bombki <3 Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna choinka ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania