Czerwone akcenty

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam zdjęcia, które robiłam już jakiś czas temu, ale gdzieś mi się one zapodziały, dlatego zobaczycie je dopiero teraz.

Zdjęcia te, przedstawiają stylizację jesienno-wiosenną. Główną rolę odgrywa tu czerwony, krótki płaszczyk. Generalnie, nigdy nie przepadałam za tym elementem garderoby. Zawsze decydowałam się na kurtkę, która pasuje do mojego sportowego stylu i w której czuje się po prostu dobrze. Historia związana z tym płaszczykiem jest taka, iż któregoś dnia wybrałam się z moją mamą do pewnego sklepu. Obok niego znajduje się Second Hand, czyli tzw. lumpeks. Nie planowałam do niego zachodzić, ale mama spontanicznie zaproponowała, żebyśmy do niego weszły. I tak też zrobiłyśmy. Mama zobaczyła na wieszaku coś czerwonego. Był to płaszczyk w moim rozmiarze. Chciała, żebym go przymierzyła. Nie byłam do tego przekonana, gdyż nie lubię czerwonego i nie noszę płaszczyków. Aczkolwiek, spróbowałam przełamać moje osobiste przyzwyczajenia i założyłam go na siebie. I jak możecie się domyślić - spodobał mi się na tyle, że po prostu go kupiłam. I co mogę o nim powiedzieć? Prezentuje się naprawdę super, jest wygody i stanowi świetny kontrast dla czarnej stylizacji. Ponadto, lubię w nim to, że jest krótki i ma luźny krój, dzięki czemu - pomimo, iż jest płaszczykiem - idealnie pasuje do mojego stylu.

Ale się rozpisałam - i to tylko o jednym elemencie całego outfitu! Dobra, to idźmy dalej. Na uwagę zasługuje również czerwony beret. Jak pewnie wiecie, w tym sezonie berety wróciły do łask. W sklepach znajduje się mnóstwo modeli, a każdy - w różnych kolorach. Mój akurat ma koło 20 lat, więc wygrzebałam go z szafy - wspomnianej już wcześniej - mojej mamy. Czasem warto jest coś przechowywać, gdyż moda lubi wracać. Te dwa czerwone akcenty stonowałam szarą bluzką czarnymi spodniami, torebką oraz butami.


płaszczyk - Second Hand
bluzka - Yups
spodnie - House
buty - miejski sklep
torebka - targowisko miejskie 
beret - szafa mamy

A Wy wolicie kurtki czy płaszcze? Macie coś w swojej szafie po swojej mamie, babci, cioci, a może po tacie, dziadku czy wujku? Jeśli tak - chętnie poczytam jakie skarby posiadacie.

Share this:

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Uwielbiam czerwień, pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy ci w tym kolorze ! Naprawdę świetna stylizacja! Przekaż mamie, że ma śliczny beret ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień to zdecydowanie kolor tego sezonu jesiennego!
    Bardzo fajnie to wszystko razem zestawiłaś.
    Myślę że czerwień z beżem też będzie super wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super, z pewnością spróbuje zestawić ze sobą czerwień i beż :)

      Usuń
  4. ja uwielbiam płaszczyki, czuję się w nich świetnie, chociaż do ich noszenia musiałam dorosnąć. ;) czerwonego natomiast nie mam, wolę takie nieco ciemniejsze. ;) a beretów nie lubię. ;) w szafie mamy czasem buszuję, ale odkąd mieszkam z dala od domu nie jest to takie proste. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czerwony kolor, a mimo wszystko tak mało dodatków i ubrań mam w tym kolorze :< Pięknie na zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg *.* Śliczny ten płaszczyk *.* Uwielbiam czerwony... choć ostatnio bardziej bordowe odcienie :D

    fochoblog.blogsppot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Parisian chic! <3 Love this look on you Ania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful red jacket!

    Have a lovely day :)

    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszcz, pięknie na Tobie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. łał niczym czerwony kapturek :D Pięknie

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodko wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień to mój ulubiony kolorek :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci w czerwonym ;)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Your bright red hooded coat and beret look fabulous styled with the black pants and embellished grey sweatshirt!!! I love the outfit!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja wręcz przeciwnie zawsze częściej wybierałam płaszcze ale w tym roku wyjątkowo sięgam również po kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja! Niczym Czerwony kapturek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem wielką fanką czerwieni. Tobie do twarzy w tym kolorze!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądasz w czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W szczególności zauroczył mnie ten czerwony płaszcz, uwielbiam płaszcze! Super post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie Ci w czerwieni :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna bluza, chętnie widziałabym ją w swojej szafie, czerwień bardzo Ci pasuje. ładna sesja

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania