Różowa parka

Cieszę się, że styczeń dobiega końca. Jeśli ten post czytają obecni lub byli studenci, pewnie doskonale wiedzą, o co chodzi. Przyznam szczerze, że ten miesiąc był dla mnie bardzo ciężki, ponieważ miałam do przygotowania wiele prezentacji, projektów, a oprócz tego musiałam uczyć się na różne zaliczenia. Na szczęście, wszystko przetrwałam i to z całkiem dobrymi wynikami. Wiadomo, co nieco mogło być lepiej, ale dałam z siebie wszystko, a to jest najważniejsze. Teraz zaczęła się już sesja egzaminacyjna, więc to jeszcze nie koniec nauki. Niemniej jednak, mogę trochę odpocząć, gdyż dwa egzaminy, które mnie jeszcze czekają, odbędą się dopiero w przyszłym tygodniu. Mam nadzieję, że będziecie trzymali za mnie kciuki!

Przejdę teraz do przyjemniejszego tematu, a mianowicie do zaprezentowania stylizacji w zimowej scenerii. Co prawda, w tym roku zima bardziej przypomina wiosnę lub jesień, gdyż jest cały czas mokro i ponuro, ale udało mi się wybrać na sesję, jak jeszcze śnieg nie do końca stopniał.

Stylizacja utrzymana jest w kolorystyce, jaką lubię najbardziej - połączenie różu, szarości i czerni. Głównym elementem jest tu z pewnością różowa parka. Zdecydowałam się na jej zakup, ponieważ chciałam rozjaśnić tę szarą rzeczywistość. Większość osób, jakie obserwuje na ulicy, ma czarne, granatowe kurtki (sama mam taką w swoim posiadaniu), więc tym razem postanowiłam przełamać ten trend czymś innym. Nie żałuję tej decyzji. Uważam, że ten  kolor świetnie komponuje się z białą, śnieżną scenerią i pasuje do wielu outfitów. Dodam jeszcze, iż uwielbiam kurtki typu parki. Czuję, jakby taki krój został stworzony specjalnie dla mnie. Kolejnym elementem, wartym uwagi jest szary sweter. Możecie go kojarzyć z wpisu, w którym pokazywałam moje nowości (New in). Kupiłam go w zasadzie za grosze, a jest jednym z moich ulubionych elementów w szafie. Jeżeli chodzi o spodnie, są one niezwykle wygodne, ale jednocześnie - dzięki temu, że na ich przodzie znajduje się ekoskóra - charakterne. Przejdźmy teraz do butów. Mam na sobie całkiem klasyczne, czarne botki, aczkolwiek wyróżnia je to, iż zamiast sznurówek, posiadają urocze wstążki. Nie mogę również pominąć tak rzucających się w oczy dodatków, a mianowicie czapki, szala i rękawiczek. Może o tym ostatnim elemencie nie będę się rozwodzić, ale o tych pozostałych napiszę kilka słów. Zacznijmy od czapki. Z pewnością nie każdemu przypadnie ona do gustu, ale gdy ją zobaczyłam, nie potrafiłam przejść obok niej obojętnie. Powodów jest kilka. Po pierwsze - pasuje ona do mojej kurtki, a po drugie te dwa pompony wyglądają naprawdę uroczo i sprawiają, że.dana stylizacja nie jest nudna. Jeżeli chodzi o szal to oprócz tego, że jest ciekawym akcentem, pełni ważne funkcje praktyczne. Mam tu na myśli szczególnie to, iż zawsze można się nim owinąć i wtedy jest nam cieplutko. A mi wiecznie jest zimno, także - idealnie!

parka - targowisko miejskie 
sweter - Second Hand 
spodnie - Kik
botki - CCC
czapka- targowisko miejskie 
szal - miejski sklep
rękawiczki - Kik 

A są tu może jacyś studenci? Jak Wam idą zaliczenia? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

46 komentarze:

  1. parka ma swietny kolor <3

    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna parka. Ma świetny kolor! ;)
    Zapraszam kochana do siebie ♥ https://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurteczka rozkochała mnie w sobie, CUDOWNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedzonka na zaliczaniu, będzie dobrze. Uroczo w tym połączeniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna jest ta parka, obecnie taki model i kolor są bardzo modne

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, kolor kurtki jest naprawdę bardzo ładny, mimo że totalnie nie w moim stylu. Powodzenia i wytrwałości Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Parka i czapka rewelacja! Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, uwielbiam takie kolorki! szarość, róż, czerń - czuję się w tym bardzo dobrze :) zdjęcia rewelacyjne!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 'chorowałam' na to by kupic taką parkę, jednak teraz z synkiem pod sercem nie jest to model dla mnie przez to wiazanie.. na kolejny sezon na szczescie bede mogla sobie pozwolic na taki model <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kurteczka! Mega podoba mi się ten kolor:) Widać, że włożyłaś dużo pracy w zdjęcia!;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Kurtka ma taki kolor jaki ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się sweterek, ale kurtka też niczego sobie <3 Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie czapka pasuje idealnie! :) Bardzo podoba mi się sweter, który masz na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękna jest ta parka :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna parka, zakochałam się w niej ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czadowe włochate uszka pomponikowe :)


    https://michalklaman.wixsite.com/wyjazdzmisiem/blog/kuchnia-europy-czyli-15-dan-wartych-polecenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też ostatnio wiecznie zimno, więc gruby szalik to podstawa haha
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  18. Parka świetna, ale ta czapeczka jest cudowna!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorgeous outfit, love the coat!

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    P.s. I'm currently hosting a $100 JORD watch giveaway!

    x

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia na sesji kochana! <3
    Rewelacyjnie wyglądasz, uwielbiam takie pastelowe stylizacje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się kolorystyka kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna ta czapka! Wyglądasz w niej bardzo dziewczęco i uroczo! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczna stylizacja. Uwielbiam zdjecia w scenerii zimowej ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz bardzo uroczo i dziewczęco <3!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super czapka :) Ładnie wszystko ze sobą współgra kolorystycznie :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Parka i czapka to idealna parka :D Hehe.
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna kurtka. ;) Jestem studentką i wiem jak to jest przed sesją i w jej trakcie. Na szczęście w tym roku udało mi się zaliczyć wszystko przed sesją.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor ma ta parka <3 Super zdjęcia i wpis!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja!
    Mam nadzieje, ze ten miesiac będzie lepszy ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Parka wygląda sympatycznie, ale czapka zwróciła na siebie najwięcej mojej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny zestaw, ta czapka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten kolor jest bardzo fajny, sama mam różową pastelową kurtkę i uważam że takie barwy rozweselają okres zimowy. Czapka wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie wyglądasz świetny outfit bardzo podoba mi się sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania