Summer look

Lato kojarzy mi się z piękną przyrodą, ze zwiewnymi ubraniami, z wakacjami, ze spokojem, czyli ze wszystkim tym, co tak naprawdę uwielbiam. I właśnie w takim klimacie jest dzisiejsza sesja.

Jeżeli chodzi o outfit, który chcę Wam zaprezentować, to składa się on z białych spodni z modnymi przecięciami na kolanach oraz z ćwiekami. Założyłam do nich kwiecisty, zwiewny top, który idealnie wkomponowuje się w klimat letni. Całość dopełniłam sandałami, które mogliście zobaczyć w ostatnich  nowościach (klik). Swoją drogą - nigdy nie przepadałam za tego typu butami. Zawsze czułam się w nich niewygodnie - albo mnie coś obcierało, albo moja stopa była niestabilna. Gdy w sklepie zobaczyłam sandały na gumce i w dodatku w kolorze, który skradł moje serce, postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę. I cieszę się, że zdecydowałam się na ich zakup. Można powiedzieć, że w końcu trafiłam na odpowiednie buty letnie dla mnie. Kolejnym elementem stroju jest kapelusz, który również pasuje do tego klimatu i który pokazywałam w moich nowościach. Zdecydowałam się także na delikatny naszyjnik, zegarek oraz gumkę, widoczną na moim nadgarstku.

top - Vinted
spodnie - DIY (Yups)
sandały - miejski sklep
kapelusz - stoisko na koncercie
zegarek - Allegro

A Wam z czym kojarzy się lato? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. Uwielbiam kwiatowe motywy w prawie każdym wydaniu <3 Twój kapelusz świetnie współgra z bluzką - jest delikatnie, zwiewnie i bardzo dziewczęco! :)

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. biały czarny i szary to moje all time fav kolory. Śliczne są te białe rurki. Stylizacja bardzo ładna. http://beautygirlymakeup.blogspot.com/2017/08/pedzle-hakuro.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie!!! <3

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia, super klimat!

    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, letnia stylizacja 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna wakacyjna sesja :D Też miałam robić zdj ze zbożem ale zanim się ruszyłam to już po żniwach xD
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylówka ;) https://lafrisette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie i kwiatowo ;) bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak letnio, ale i wiosennie przez kwiatuszki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie bardzo mi się podobają ;)

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lato. Jak tylko widzę te piękne zdjęcia, na tym polu, które również uwielbiam, bo ta wieś itd. to moja miłość. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja :)
    Ciekawe spodnie ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks a lot :D

    super fresh combo. loved it :D

    NEW TIPS POST | SPA DAY AT HOME?! Yes, Easy and Possible.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  15. boho super :) do twarzy Ci :)
    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie popatrzeć jeszcze na letnie stylizacje, kiedy za oknem szaro i ponuro.. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spot on with this write-up, I actually believe this web site needs
    a lot more attention. I'll proobably bee returning to read more, thanks for the info!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania