Jesienny outfit

Jesień - z jednej strony piękna, a z drugiej - szara i ponura. Są to tak naprawdę określenia przeczące sobie, ale wyrażają prawdę o obecnej porze roku.

Uwielbiam spacerować lub jeździć na rowerze, gdy wokół mnie spadają liście. Jest to wspaniały widok, który zapiera dech w piersiach. Każde miejsce wygląda wtedy inspirująco. Idąc alejkami w parku, idąc przez jakiekolwiek miejsce, w którym znajduje się mnóstwo kolorowych drzew, warto nie myśleć o niczym innym, poza tym, co jest teraz. Warto, choć na chwilę, oderwać się od szarej rzeczywistości i nabrać nowej energii do działania. Ja właśnie niedawno skorzystałam z takiej opcji. Ponadto, jesienna sceneria posłużyła mi jako tło do zdjęć. Cieszę się, że udało mi się uwiecznić ten złoty moment polskiej jesieni. Teraz, gdy jest chłodno i deszczowo, miło wraca się do takich obrazków.

Jeżeli ktoś zapytałby mnie, z czym kojarzy mi się jesień, to oprócz niesamowitych widoków, z pewnością wymieniłabym... sweter. Jest on praktyczny, gdyż można użyć go do wielu stylizacji oraz nie sposób w nim zmarznąć. Uwielbiam szczególnie te o luźnych krojach, bo zapewniają one swobodę ruchu i kryją niedoskonałości.

Chcąc wkomponować się w klimat obecnej pory roku, do mojej stylizacji wybrałam właśnie wygodny i ciepły sweter. Jest on w kolorze kości słoniowej, co sprawia, że całość prezentuje się bardzo pogodnie. Do niego założyłam spodnie typu mom jeans, czarne botki oraz złote dodatki. Tym samym uzyskałam wygodny outfit, idealny na początek jesieni. W późniejszym okresie niezbędna do niego jest jeszcze kurtka lub płaszcz.


sweter - ?? 
jeansy - Pull&Bear
botki - miejski sklep
naszyjnik - Sinsay 
bransoletki - miejski sklep

Z czym kojarzy się Wam jesień? Lubicie spacery w otoczeniu spadających liści? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia! Podobają mi się twoje włosy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie sweterki na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Ten sweterek jest dla Ciebie stworzony! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak sweter to podstawa w jesieni, ja chciałabym być aktywna fizycznie w jesień, ale gdy za oknem deszcz... - trudna sytuacja. Piękne zdjęcia!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie się podoba Twoja biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great look dear!! I really love pics, so beautiful place :)
    Kisses dear!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny outfit. Jesień to zdecydowanie pora swetrów. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne jesienne fotki, śliczny sweterek ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny ten sweterek :)

    endzelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia ;> Mega podobają mi się jeansy !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Biały sweterek! Ostatnio na mojej liście zakupów!

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz. Również kicham jesienne spacery :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie same buciki :)
    co do jesieni- to ja jej nie lubię a ona nie lubi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Podobają mi się twoje spodnie :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam spacery jesienią, ale teraz jest już dla mnie za zimno :( Pozdrawiam,
    https://malaiduzamaluda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. what an amazing post dear :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice outfit :)

    http://www.yelizinkesifleri.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania