Zaful

Dziś chciałbym napisać kilka zdań o sklepie internetowym Zaful. Na ich stronie znajdują się odważne, stylowe i modne produkty. Każdy z nich został bardzo dobrze wykonany. Dostępne są tam zarówno ubrania, jak i buty, biżuteria i różnego typu akcesoria. Ceny są przystępne. Ponadto, obecnie wiele produktów znajduje się na przecenach.


Kilkukrotnie przeglądałam asortyment sklepu Zaful i przyznam szczerze, że jestem pod ogromnym wrażeniem. Wiele ubrań i dodatków trafia w mój gust. Ogólnie rzecz biorąc, ciężko mi zdecydować, która rzecz podoba mi się najbardziej. Aczkolwiek stworzyłam wishlistę z moimi absolutnymi faworytami. Kolejność jest przypadkowa.

Pierwszy z nich to zamszowa kurtka w kolorze szarym. Uwielbiam odcienie szarości i marzę o tego typu kurtce, więc po prostu musiała się ona znaleźć na tej liście. Kolejny produkt, który chciałbym mieć to poszarpany sweterek. Jest on naprawdę uroczy i idealnie pasuje do mojego stylu. Jeansy, czyli klasyka, ale w nowoczesnym wydaniu, bowiem znajdują się na nich ciekawe łatki. Zdecydowanie nadają charakter tym spodniom. Oprócz tego posiadają wysoki stan, co jest dla mnie niezwykle ważne. 

klik ♥ klik ♥  klik
Jeżeli chodzi o dodatki to moim ulubieńcem jest duża, szara torba. Cenię sobie ją za taką wielkość, gdyż dzięki temu, mogę mieć zawsze przy sobie wiele rzeczy. Poza tym, bardzo podoba mi się jej design. Natomiast czarne botki to również klasyka, ale przełamana tymi uroczymi perełkami. 
P.S. Na hasło ZAKIRA dostaniecie zniżkę w sklepie internetowym Zaful. 

Kojarzycie ten sklep? Podoba się Wam coś z mojej wishlisty czy raczej preferujecie inny styl?

Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Fajna jest ta szara torebka, muszę nad taką pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę właśnie wybrać coś dla siebie z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie zamówiłam te buty,nie mogę się doczekać aż przyjdą :) a biały sweterek jest super,ale krótki,trzeba pod niego ubierać koszulkę ew. spodnie z wysokim stanem :)
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy ❤
    Nie zamawiałam jeszcze nic ze sklepu zaful, ponieważ jestem baaardzo niecierpliwa i długa przesyłka by mnie zmeczyla, haha
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post dear, I really like it!
    Your blog is amazing, we should follow each other on GFC and Instagram. Let me know in the comments on my blog. xoxo

    blog
    instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweterek wygląda bardzo ciekawie!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely dear fantastic colection thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sweterek tylko w czarnym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania