Back to school outfit

Kilka dni temu odwiedziłam Gdańsk. Relację z tego wyjazdu mogliście oglądać na moim Snapchacie (iamonlyania) oraz Instagramie (@iamonlyania), a wkrótce zdjęcia pojawią się również u mnie na blogu. Dlatego, zachęcam Was do regularnego sprawdzania najnowszych postów.

Dzisiaj natomiast, chciałabym przedstawić stylizację z serii Back to school. Tak naprawdę, jej baza to koszulka i jeansy, ale nie jest to taki zwyczajny look, jakby się mogło wydawać. Jest to spowodowane tym, że jeansy posiadają siateczkowe wstawki, które wyglądają jakbym miała pod nimi kabaretki. Ponadto, całość uzupełniłam dość kontrowersyjnymi butami, a mianowicie futrzanymi klapkami. Mają one sporo zwolenników, ale i przeciwników. Ja akurat należę do tych pierwszych. Według mnie, są bardzo urocze i przede wszystkim - wygodne. Przyznam szczerze, że nigdy nie przepadałam za klapkami. Natomiast, w tym sezonie postanowiłam dać im szansę i cieszę się, że to zrobiłam.

Oczywiście, zdecydowałam się na założenie tych futrzaków, gdyż spodobało mi się takie połączenie, aczkolwiek do szkoły pewnie bardziej praktyczne byłyby trampki czy innego typu buty sportowe.

Oprócz tego, mam na sobie czarną bomberkę, która od ubiegłego roku jest dla mnie numerem jeden oraz moją ulubioną czapkę z daszkiem i plecak z ekoskóry, który mogliście zobaczyć w poście Back to school. Jeżeli chodzi o biżuterię to wybrałam bransoletkę z kulkami Shamballa, zegarek z dużą tarczą oraz modne kolczyki w kształcie koła.

koszulka - Sinsay
jeansy; kolczyki - chiński sklep
klapki - miejski sklep
bomberka - Zaful
czapka - Zalando
plecak - Sammydress
zegarek - miejski zegarmistrz
bransoletka - stoisko na dożynkach

A Wy co sądzicie o futrzanych klapkach? Lubicie takie sportowe, wygodne stylizacje czy preferujecie inny styl?

P.S. Biorę udział w konkursie dla blogerów, organizowanym przez sklep KIK. I tu kochani mam do Was ogromną prośbę. Wejdźcie proszę w ten link i oddajcie na mnie głos. To tylko kilka sekund roboty. Oczywiście mogę się odwdzięczyć, zostawiając komentarze pod Waszymi postami. Z góry serdecznie dziękuję. Liczę na Was! 

Share this:

CONVERSATION

32 komentarze:

  1. Za moich czasów takiej stylistyki nie było, ale to nie znaczy że mi się nie podoba. Sport z elegancją i totalnym luzem w jednym. No i nutka dziewczęcości, a wręcz kobiecości. Fajne trendy zestawienie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Wszystko mi się w niej podoba, jednak najbardziej rozkochałam się w czapce z daszkiem, klapeczkach oraz tej kurtce. Totalnie w moim guście! A i kabaretki wszystko ładnie podkreślaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe, ale odnoszę wrażenie że nie do końca całość do Ciebie pasuje(Mam na myśli do osobowości). Sport z elegancją jak najbardziej popieram, ale troszkę w innym wydaniu ;).

    Pozdrawiam
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Każdy może mieć swoje zdanie, także doceniam to i dziękuję za szczerość :)

      Usuń
  4. Stylizacja taka z pazurem- podoba mi się. Wszędzie szukam takich klapek, bardzo bym chciała je nosić w nowym mieszkaniu jako kapcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie klapki zawsze mnie ciekawiły, ale jeszcze nie złapałam tej "fali", może za jakiś czas :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, a najbardziej podoba się mi miały T-shirt
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. futrzaki extra:D

    OdpowiedzUsuń
  9. I to sie nazywa cool stylizacja do szkoly :) Podoba mi sie

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie .Co powiesz na wzajemną obserwację https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. i love the back to school outfit! so comfy! :) anyway, i hope you can drop by my blog too and follow if you like. :) saying hello all the way from the Philippines! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nigdy bym się tak nie ubrała ale każdy lubi co innego :)

    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2017/09/naturalnym-futrom-stanowcze-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba - jest wygodnie, a to najlepsze połączenie do szkoły :) Tylko do tych butów do tej pory nie mam przekonania. Po prostu nie lubię nosić klapek. Jakoś czuję się w tym obuwiu dziwnie. Dlatego wybieram trampki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest w moim guście jeśli chodzi o koszulkę, kurtkę i spodnie, aczkolwiek te klapki,kabaretki i biżuteria nie pasują mi do całokształtu :)

    https://nevermindplease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz wspaniale! :* podobają mi się klapeczki :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks a lot :D

    so cool combo. you look absolutelly trendy. love it :D

    NEW COOKING POST | Quinoa With Mix of Chinese Vegetables.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow pięknie to połączyłaś ;)!

    OdpowiedzUsuń
  18. amazing post and lovely pictures :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kabaretki w każdym połaczeniu ;) ja jednak zmieniłabym buty na coś zakrytego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe zestawienie :)
    Muszę w końcu zaopatrzyć się w futrzane klapki :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look, podobają mi się klapki tego typu :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  22. Baaardzo podobają mi się spodnie, ale reszta jakoś nie pasuje do siebie.
    Na pewno zmieniłabym koszulkę na taką bez nadruków i (choć kocham klapeczki) ubrała inne buty. Jednak najważniejsze, żebyś dobrze się czuła w stylizacji ;*
    Trzymaj się♥
    dysnomiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna stylówka i super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. super czapeczka ;) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja ! Jednak klapeczki chyba trzeba zarezerwować na cieplejsze dni już :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne połączenie kabaretek i butów sportowych. Zapraszam do zakupów u mnie i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania