Wesołych świąt!

Choć za oknem aura niekoniecznie jest zimowa to nadszedł czas świąt. Jest to dla mnie dosyć dziwne, gdyż dzisiaj byłam na dworze w wiosennej kurtce. Przez to tym bardzie nie czuję tej atmosfery.

Generalnie rzecz biorąc, święta z jednej strony są czasem radości, a z drugiej - smutku i refleksji. Niektórzy spędzają je w gronie rodzinnym, a inni - w samotności. Są też osoby, które pomimo tego, iż obchodzą święta z rodziną, wewnątrz czują się samotne. Jest to temat bardzo szeroki, niemniej jednak nie będę rozwijała go szerzej w dzisiejszym poście. 

Z tego miejsca, chciałabym życzyć Wam wesołych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia. Obojętnie czy spędzacie je w mniejszym, czy też w większym gronie mam nadzieję, że będzie to dla Was czas przemyśleń i zastanowienia się nad swoim życiem. Pamiętajcie o tym, aby być dobrym nie tylko od święta, ale przez cały rok. Choć czasem nie jest łatwo, choć czasem codzienne problemy nas przytłaczają, nie bójmy się walczyć o swoje szczęście, o swoje marzenia. Wierzę, że tkwi w Was wewnętrzna siła i życzę Wam tego, abyście mieli jej jak najwięcej!


Merry Christmas Everyone!

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Śliczne ozdoby, również życzę Ci Wesołych Świąt mimo braku zimowej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i również składam najserdeczniejsze życzenia. Te słowa są w punkt.. niektóre osoby pomimo obecności innych ludzi, czują się samotne. To jest bardzo przykre. W święta, chociaż w ten jedyny czas chciałabym, żeby każdy byl szczęśliwy:-))


    https://www.youtube.com/watch?v=3b32L7Oudvs

    Zapraszam! Dopiero zaczynam swoją przygodę z yt. Bardzo mi zależy, dlatego ośmielę się prosić o subskrypcję- dla mnie to ogromna motywacja:>
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh so amazing darling
    🎄💕Merry Christmas
    xx

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania