New in

Ostatni post z nowościami pojawił się na moim blogu trzy miesiące temu, także czas na jego aktualizację. Tym samym będzie to ostatni wpis tego typu w tym roku. Otóż, jeżeli chodzi o moje zakupy to dominują w nim rzeczy z second handów. Mam swoje dwie ulubione sieci lumpeksów i zaglądam do nich regularnie, dlatego też jest tego całkiem sporo. Ich ceny, stan i jakość są naprawdę zachęcające do zakupu. 

Tym razem dominuje u mnie różnorodność - zaopatrzyłam się zarówno w coś z odzieży wierzchniej, jak i ze spodni, bluz, torebek, sukienek, dodatków i nie tylko. Moim top faworytem jest torebka worek z frędzlami. Od dawna marzyłam o takim modelu i akurat przypadkowo natrafiłam na nią w second handzie. Bardzo mnie to ucieszyło i nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Jest to również moja pierwsza torebka z tzw. "drugiej ręki", aczkolwiek nie nosi ona śladów użytkowania. Ponadto, udało mi się natknąć na dwie rzeczy z Pumy oraz na legginsy i koszulkę z cekinami. Jeansy z dziurami to także jeden z moich faworytów. Robiąc zakupy w lumpeksach można zaopatrzyć się w naprawdę stylowe i modne rzeczy. 

płaszcz Second Hand (Orsay) - 3 zł (outfit)

kurtka Targowisko Miejskie - 140 zł
kurtka sportowa Second Hand - 3 zł
sweter Second Hand - 3 zł
bluza Second Hand - ok. 5 zł
bluza Second Hand - ok. 5 zł
bluza Second Hand (Puma) - ok. 10 zł
bluzka Second Hand  (H&M)- ok. 5 zł
koszula Second Hand - ok. 5 zł
narzutka Second Hand - ok. 5 zł
bluzka na jedno ramię Second Hand (H&M) - ok. 4 zł
koszulka z krótkim rękawem Second Hand (Terranova) - ok. 2 zł
koszula Second Hand (Atmosphere) - ok. 3 zł
koszulka bez rękawów Second Hand (River Island) - ok. 4 zł
sukienka Second Hand - ok. 5 zł
sukienka Second Hand - ok. 10 zł
top sportowy New Yorker - 44,95 zł 4,95 zł
top sportowy New Yorker - 44,95 zł 4,95 zł
top sportowy New Yorker - ok. 37,95 zł 4,95 zł
spodnie Targowisko Miejskie - 25 zł
spodnie Second Hand (H&M) - ok. 8 zł


spodnie Second Hand - ok. 8 zł
jeansy Second Hand - ok. 10 zł

spodnie dresowe Second Hand (Puma) - ok. 5 zł

cekinowe legginsy Second Hand (H&M) - 3 zł
spodenki Second Hand - ok. 8 zł
spódnica Kik - 59,99 zł 12,99 zł (outfit)
torebka Targowisko Miejskie - 30 zł
torebka Second Hand - ok. 15 zł
opaska do włosów H&M - 22,99 zł
czapka Targowisko Miejskie - 35 zł
szal Targowisko Miejskie - 30 zł
spinki Miejski sklep- pierwsze od lewej: 4,50 zł, drugie: 3,50 zł
opaski do włosów Miejski sklep - pierwsza od lewej: 2 zł, druga: 4 zł
chustka Pepco - 6,99 zł
kolczyki Lokaah - pierwsze od lewej: 2,90 zł, drugie: 17 zł
bransoletki Lokaah - każda za 1 zł
cień do powiek H&M - 22,90 zł 2,99 zł
kosmetyki Revers Miejski Sklep - puder: 9 zł, lakier - 10 zł
podkład Natura Bourjois - 64,99 zł ok. 21 zł 

A Wy posiadacie jakieś perełki z lumpeksów? Odwiedzacie czasem tego typu sklepy?

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Bardzo rzadko odwiedzam lumpeksy, ale można tam nieraz znaleźć wiele ciekawych rzeczy :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Opaski, czerwona sukienka super :) Podkład bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torba jest cudna!:) O i moj ulubiony podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sklepach tego typu można znaleźć naprawdę perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W lumpeksie jestem prawie co tydzień i często znajduję tam perełki. W sumie już nie pamiętam kiedy byłam w zwykłej sieciówce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty masz rękę do promocji! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szok ile można dostac ciuchów w cenie jednego nowego. Spodnie jeansy za 10 zł? Grubo. Chyba czas zacząć odwiedzać takie miejsca. Ile na tym wszystkim zarabiają producenci :((

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania