Time for autumn

Kilka dni temu zaczęła się kalendarzowa jesień. Dopiero, co mogliśmy delektować się słońcem, ciepłem, a teraz dni będą stawały się coraz krótsze, bardziej ponure i chłodniejsze. Jednak taka jest kolej rzeczy - coś się kończy, żeby coś mogło się zacząć.

Na szczęście obecna pora roku ma też sporo zalet i na tym właśnie się skupię. Jesienne widoki są naprawdę cudowne. Oprócz tego uwielbiam ciepłe ubrania - przede wszystkim swetry, bluzy i botki. Długie wieczory są bardzo inspirujące. Lubię czasem posiedzieć i po prostu rozmyślać, marzyć... Taka chwila refleksji, zatrzymanie się na chwilę w codziennym pędzie życiowym jest czymś, na co warto poświęcić czas.

Zajrzałam na stronę love it i wybrałam kilka inspiracji, które odzwierciedlają to, co najlepsze w jesieni.


 A Wy dostrzegacie jakieś zalety jesieni?
_________________________________________________________

W weekend czeka mnie ostatni, wakacyjny wyjazd do Gdańska. Z pewnością odwiedzę morze i galerię bałtycką. Już nie mogę się doczekać. Relacja na bieżącą będzie dostępna na moim snapchacie.



Share this:

CONVERSATION

29 komentarze:

  1. w jesieni dostrzegam jedynie kolory, zgniła zieleń, czerwień, wszelkie barwy brązu czy szarości, uwielbiam takie kolory :)

    Zapraszam, nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie super inspirację. http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia <3 Jesień to chyba najpiękniejsza pora roku. Wspaniale jest podziwiać jej piękno podczas jesiennego spaceru, a także spoglądać przez okno, siedząc pod ciepłym kocem :)

    http://mygardenofimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia :) Nie, niestety nie lubie jesieni :p i nie widze zalet :D
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham inspiracje!
    Te jesienne są szczególne takie ciepłe i wgl !
    Cudowne zdjęcia!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super inspiracje, palę wosk w pracy i robię nowe pazurki ale jeszcze nie jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką jesień to ja kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje! Ja nie za bardzo lubie jesień (chyba że jest ładna pogoda:D) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje!
    Ja w jesieni uwielbiam kolorowe liście, ciepłe sweterki, wieczory z książką pod kocem, botki, duże szaliki, długo bym mogła tak wymieniać. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham jesien, spadajace liscie i herbate pod kocem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie jesienne zdjęcia, są mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. nice pics!

    xx
    www.redowlicious.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię jesieni, wpływa na mnie dość depresyjnie. Dopiero się zaczęła, a już brakuje mi słońca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne inspiracje, choć za jesienią aż tak nie przepadam :P Chyba, że jest sucha i słoneczna :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam taki klimat! Doceniam jesień dopóki okropna szaruga nie wstępuje za okna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś bardzo dobre jesienne inspiracje. Mam równie wielki sentyment do wszelkich ciepłych ubrań. Uwielbiam nosić botki i długie ciepłe swetry, a wieczorami siadać z kubkiem gorącej herbaty albo czekolady i rozmyślać nad wieloma sprawami, które zaniedbuje w codziennym pędzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. jesienne cuda!!
    Pozdrawiam kochana z Gdyni

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że u mnie za oknem nie jest inspirująco :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zalet jesieni jest wiele i pomału zaczynam je dostrzegać. Jesień tak na prawdę jest piękną porą roku kiedy nie pada deszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno piękne jest otoczenie - drzewa w różnych barwach, zachody słońca.
    Robi się coraz zimniej i częściej siedzimy wieczorem w domu, można zrobić sobie kakao i posiedzieć w spokoju, zastanowić się w jakim punkcie jesteśmy i obrać nowe cele na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne inspiracje :) Ja w jesieni ubię najbardziej kolorowe liście :) Dywany z liści, które znajdują się w parkach :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania