New autograph

W zeszłym tygodniu w moje posiadanie trafił autograf Moniki Lewczuk. Zdobyłam go drogą pocztową.
Monika urodziła się w 1988 roku, Jest ona wokalistką, autorką tekstów oraz kompozytorką. Uczestniczyła w V edycji Voice of Poland i tak naprawdę, od tamtej pory śledzę poczynania Moniki. W 2011 roku zdobyła tytuł Miss Supranational. Od niedawna dostępna jest epka #Być Tam, z której pochodzi hit #Tam Tam. Ten debiutantki przebój doczekał się także teledysku oraz wykonania akustycznego (dostępne na youtube).


Monika Lewczuk w sieci:

Kojarzycie tę piosenkarkę? 

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, gratuluję! :-)) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą wokalistę :) Gratulacje autografu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ją, lubię jej utwory
    zazdroszczę autografu ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale cieszę się z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super ! Też kiedyś zbierałam autografy :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz o niej slysze/czytam, ale gratuluje autografu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, że dostałaś autograf osoby której życie w jakiś sposób śledzisz i słuchasz jej itd :D
    Ja dalej czekam :D ahaha o ile jest taka szansa dostać autograf og Harrego Nialla Liama i Louisa xD
    pozdrawiam!
    http://littlepeople00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję autografu ;). I nie słyszałam jej innych piosenek tylko ta jedną o której piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po tym jak napisałaś tytuł jej piosenki do razu skojarzyłam, dziewczyna ma talent ;)
    aleksandraaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania