First laptop

Mamy już praktycznie połowę września, Nim się obejrzymy będzie już październik. Dla mnie oznacza to rozpoczęcie pierwszego roku akademickiego na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Przyznam szczerze, że mam wiele obaw, ale staram się być dobrej myśli.

Będę wynajmowała wspólnie z koleżankami stancję. Jest to właściwie prawie jak przeprowadzka, także muszę kupić bardzo dużo rzeczy. Jeden zakup udało mi się nabyć w zeszłym tygodniu, a dzisiaj chciałabym Wam go pokazać. Mowa tu o laptopie marki Asus A555LJ-XO670H. Do tej pory korzystałam z komputera stacjonarnego, który należał do całej rodziny. Oczywiście nie było tak źle, aczkolwiek czasem stanowiło to dla mnie utrudnienie. Na szczęście ten etap mam za sobą i mogę cieszyć się własnym laptopem. Teraz będzie mi wygodniej prowadzić bloga i wykonywać różne czynności.

Przy okazji zapraszam Was na mojego Instagrama oraz Twittera: @iamonlyania


 Od razu zamówiłam na allegro etui do laptopa, aby go bezpiecznie przechowywać.

W komentarzach podawajcie nazwy swoich Instagramów i Twitterów. 

Share this:

CONVERSATION

37 komentarze:

  1. Super post! Też bym chciał białego laptopa:) Obserwuję cię już na twitterze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie juz obserwujesz aniu wiec insta ci podawac nie musze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tez jestem w trakcie poszukiwania laptopa :)
    zapraszam, pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Oby laptop spisywał się świetnie no i powodzenia na studiach ;) ig-nefuratek
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ja się własnie nad jakimś zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W Olsztynie? Mieszkam niedaleko :) Oj tak zaraz październik i ja również wyruszam na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na studiach :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny laptop! Mam jeden z Asusa cały czarny, mam też biały ale z Sony. Powiem ci, że Asus całkiem dobrze sie trzyma, ale są lepsze i mogłam pomyśleć nad zakupem.

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też by się przydał nowy laptop :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mojego laptopa kupiłem 2 lata temu. Nadal moim zdaniem jest najlepszy i niezastąpiony. Tak jak patrzyłem wśród moich znajomych to chyba nikt nie ma szybszego, a za razem cieńczego laptopa niż ja. Mój jest metaliczno, czarny i też ASUS. Serdecznie zapraszam na przegląd 832 stonnicowego (najważniejszego w roku) wrześniowego numeru Vogue USA z Beyoncé na okładce. Będą sesje, dużo pięknych kampanii reklamowych i newsów ze świata mody, kultury i sztuki!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam asusa i już dwa razy coś się w nim popsuło - chyba z przegrzania :D ale tak to bez zarzutów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zewnętrznie wygląda super, bardzo podobają mi się laptopy z białą obudową, oby też dobrze się spisywał:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przymierzam sie do zakupu laptopa ;) moze skorzystam z Twojej "podpowiedzi" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rok temu na 18stke dostałam ten laptop tylko czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. woaaa congrats dear!
    I use ASUS also! *high five*

    xx
    www.redowlicious.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładnie wyglada;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wizualnie jest cudowny! :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam swojego laptopa Sony Vaio i mam nadzieję, że pociągnie on jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja swojego laptopa też mam z firmy ASUS, a ma już ponad 5 lat i nadal jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega laptop ;> Daj pograć ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny laptop :) Powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Białe komputery są najpiękniejsze! Etui jest genialne:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega etui. ;) Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. mrsmadziax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. aww got one recently too! love the comp its really nce..though i like Sony Vaio the most.

    OdpowiedzUsuń
  25. Studia są rewelacyjne, nie masz się czego obawiać! :)
    Mój Instagram to @dziennik_miedzymiastowy a Twitter @cityxjournal :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny ten laptop masz :D

    Zapraszam http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. asus - swietna marka, bedziesz zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  28. Asusy są naprawdę dobre, oby służył Ci jak najdłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Laptop jest przepiękny <3 Uwielbiam białe laptopy, dodatkowo ten pokrowiec, ah <3

    Zapraszam do mnie
    http://mintoffashion.blogspot.com/ - blog o modzie, urodzie , zdrowym stylu życia. Dodatkowo pojawią się na nim stylizacje, ciekawe, kreatywne pomysły dotyczące mody oraz recenzje książek.

    OdpowiedzUsuń
  30. mam bardzo podobny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super etui i fajny laptopik! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale super zakup! Mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służył, no i oczywiście dzięki temu będziesz mieć jeszcze większą motywację do pisania bloga :*

    Mój insta to : Sandina95 :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam Asusa, jednak mam nadzieje że dobrze będzie ci się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobno fajne sa ;) ja mam z Asusa tel i jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania