News from Dresslink

Jakiś czas temu pisałam Wam, że nawiązałam współpracę z Dresslink. Dzisiaj chciałabym Wam napisać coś więcej o tym sklepie. Jest to chińska firma, której siedziba znajduje się w Hongkongu. Asortyment jest bardzo szeroki. Znajdziemy tam ubrania, obuwie oraz akcesoria dla kobiet i dzieci. Rzeczy są w niskich cenach, a jakość jest naprawdę dobra.

Poprzednim razem stworzyłam listę z moimi ulubionymi rzeczami z Dressslink. Tym razem pokażę Wam perełki, które otrzymałam w ramach współpracy. Zacznę od tego, że na paczkę czekałam zaledwie niecałe 3 tygodnie, Wszystko było zapakowane w jedną kopertę.


W środku znalazłam plecak oraz bransoletki. Jestem bardzo zadowolona z tego zamówienia. Plecak wydaje się być wykonany bardzo solidnie. Natomiast biżuteria skradła moje serce.

 klik
Podsumowując: 
Ten sklep jest godny uwagi. Czas oczekiwania na przesyłkę jest krótki, biorąc pod uwagę, iż jest to przesyłka zza granicy. Ponadto nie można przyczepić się do jakości. Warto zaznaczyć, że możemy znaleźć tam rzeczy z darmową wysyłką, co jest dodatkowym plusem.

Bardzo proszę o klikanie we wszystkie linki, które pojawiły się w tym poście. 
Z góry dziękuję!

A Wy mieliście styczność z rzeczami z Dresslink? Jaka jest Wasza opinia na temat tego sklepu? Podoba się Wam ich asortyment?

Share this:

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Oglądałam ostatnio asortyment tego sklepu i bardzo mi się spodobało dużo rzeczy :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Maja fajne rzeczy dobre cenowo i gatunkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. how many lovely things
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikałam.Mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html
    i w baner Dresslink?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny plecak, poklikałam :) ja z mojego zamówienia z Dresslink byłam bardzo zadowolona :D +zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  6. that bag pack is so nice
    kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mają śliczne rzeczy!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny plecak i biżuteria też ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak chciałam zamówić torebkę to mi nie pozwolili...

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na kolejną paczuszkę, z pierwszej jestem bardzo zadowoolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy, niestety moje zamówienie nie było ta bardzo trafione :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczuszka!
    Ja właśnie nabywam współpracę i proszę o poklikanie w bannery po prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie miałam styczności z tą firmą jednak myślę właśnie nad zakupek jedej z ich sukienek ;) poklikałam
    aleksandraaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania