LuxHairShop

Pewnie kojarzycie powiedzenie, że kobieta zmienną jest. Wiadomo - jest to tylko uogólnienie, więc zapewne nie odnosi się ono do każdej z nas. Niemniej jednak, przyjęło się tak mówić. Patrząc z mojej perspektywy, stwierdzam, że pasuje ono do mnie pod względem gustu estetycznego, wizualnego, modowego. Oznacza to nic innego, jak to, iż coś, co podobało mi się rok temu, niekoniecznie podoba mi się aktualnie. Do niedawna najczęściej zmieniał mi się gust odnośnie włosów i właśnie na tym chciałabym się dzisiaj skupić. 

You probably know the saying that a woman is a variable. We know - this is only a generalization, so it probably doesn't apply to each of us. Nevertheless, it's accepted to say that. Looking from my perspective, I find that it suits me in terms of aesthetic, visual and fashion taste. It means nothing else that something that I liked a year ago, I don't necessarily like currently. Until recently, my hair taste changed the most and that's what I'd like to focus on today.

Generalnie, jestem brunetką i mam kręcone włosy. Jak możecie się domyślać - zawsze chciałam, aby były one proste i jasne, czyli na odwrót niż to jest. Przez długi czas miałam włosy ombre. Patrząc z perspektywy czasu. nie była to jakoś specjalnie trafna decyzja, gdyż po pierwsze rozjaśnianie bardzo zniszczyło mi włosy, a po drugie - kolor blond nie za bardzo pasuje do mojego charakteru. Aczkolwiek, kiedyś mi się to podobało, także widocznie tak musiało być. Jeżeli chodzi o prostowanie to robiłam to dosyć rzadko, bo po prostu zajmowało mi to za dużo czasu. Jakiś czas temu pomalowałam włosy na ciemny brąz, ale w ostatecznym efekcie kolor ten wygląda praktycznie jak czarny. Szczerze mówiąc, bardzo mi się on podoba i czuję się w nim 100% sobą. Kręcone włosy również zaakceptowałam, także na ten moment jest całkiem nieźle. 

Generally, I'm a brunette and I have curly hair. As you can guess - I always wanted them to be straight and bright, which is the opposite of what it is. I had ombre hair for a long time. Looking back in time. it wasn't a good decision, because firstly lightening damaged my hair and secondly - blond doesn't suit my character very much. However, I liked it once, apparently it must have been like that. When it comes to straightening, I did it quite rarely, because it just took too much time. Some time ago I painted my hair dark brown, but in the end this color looks practically black. To be honest, I like it very much and I feel 100% myself in it. I also accepted curly hair, it's pretty good at the moment.

Warto wspomnieć, iż są inne metody zmiany fryzur, a mianowicie takie, które nie niszczą włosów i takie, które stosujemy wtedy, kiedy chcemy wyglądać inaczej - może być to na dzień, na dwa lub dłużej. Nie jest to, więc stała zmiana. Mowa tu oczywiście o perukach - a w szczególności mam tu na myśli peruki ze sklepu internetowego LuxHairShop. Na ich stronie znajduje się mnóstwo rozmaitych fryzur - począwszy od jasnych włosów, przez ciemne, po kręcone czy też proste. Można zaopatrzyć się również w coś bardziej szalonego, czyli np. różowego. Wybór jest naprawdę ogromny. Moją uwagę przyciągnęło zwłaszcza sześć różnych peruk i to właśnie one są moimi faworytami.

It's worth mentioning that there are other methods of changing hairstyles, namely those that don't damage the hair and those that we use when we want to look different. This isn't a constant change. I'm talking of course about wigs - and in particular I mean wigs from the LuxHairShop online store. On their site there are a lot of different hairstyles - from light hair, through dark, to curly or straight. You can also buy something crazier, i.e. pink. The choice is really huge. Six different wigs have attracted my attention, and they are my favorites.

Pierwsze zestawienie tworzą długie, ciemne włosy, czyli takie z którymi identyfikuje się najbardziej. Wszystkie trzy opcje bardzo przyciągnęły moją uwagę. Pierwsza peruka jest w kolorze jasnego brązu. Włosy te świetnie prezentują się na modelce. Druga i trzecia propozycja to włosy czarne, przy czym druga - to włosy proste, a trzecia - pofalowane. Każda z nich wygląda naturalnie i podkreśla kobiece piękno.

The first combination is made up of long, dark hair, i.e. the hair with which it identifies the most. All three options attracted my attention very much. The first wig is light brown. This hair looks great on the model. The second and third option are black hair, the second is straight hair, and the third is wavy. Each of them looks natural and emphasizes feminine beauty.

click   click ♥ click

W kolejnym zestawieniu - patrząc oczyma brunetki - mamy do czynienia z czymś innym, z czymś bardziej szalonym. Pierwsze dwie peruki to włosy krótkie. Osobiście nie odważyłabym się na ścięcie moich naturalnych włosów, także chętnie sprawdziłabym jakbym wyglądała w tych perukach. Pierwsza z nich jest w kolorze blond, czyli w kolorze mojej dawnej słabości. Druga to opcja dla odważnych, czyli mowa tu o kolorze różowym. Nie wiem, czy by mi ona pasowała, ale jestem pewna, że niektóre dziewczyny wyglądałyby w niej naprawdę super. Ostatnia peruka to instagramowy hit sprzed kilku laty. Sama kiedyś chciałam mieć szare włosy i nawet miałam, ale był to krótki okres czasu, gdyż szybko wypłukał mi się ten kolor. Z tego też powodu, chętnie wróciłabym do szarości poprzez założenie tej właśnie peruki.

In the next statement - looking through the eyes of a brunette - we are dealing with something else, something more crazy. The first two wigs are short hair. Personally, I wouldn't dare to cut my natural hair, I would also like to check how I look in them. The first is a blonde wig, which is my former weakness. The second is an option for the brave, i.e. pink. I don't know if she would suit me, but I'm sure some girls would look really cool about her. The last wig is an Instagram hit a few years ago. I once wanted to have gray hair and even had it, but it was a short period of time, because this color quickly washed out. For this reason, I would love to go back to gray by wearing this wig.

click ♥ click ♥ click

Zakup takich peruk jest też świetnym pomysłem na prezent dla mamy, cioci, przyjaciółki czy kogokolwiek innego. Zachęcam,więc Was do odwiedzenia strony LuxHairShop i szukania inspiracji - Mother's Day Idea - Best Wigs.

Buying such a wig is also a great gift idea for mom, aunt, friend or anyone else. I encourage you to visit the LuxHairShop website.

A Wam podoba się któraś z wybranych przeze mnie peruk? Jaki kolor włosów macie i jaka fryzura się Wam marzy? Macie lub posiadałyście kiedyś perukę? 

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Super pomysł dla osób, które pragną odmienić swój wygląd :)
    Różowa propozycja bardzo ładnie wygląda na modelce.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama kiedyś myślałam o takiej peruce, świetny bezinwazyjny pomysł zmiany koloru włosów i naszego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło jest na Twoim blogu :)
    Ja też interesuje się wszystkim co popadnie i jestem różnorodna. Wszystko jest takie super i codziennie nowe pomysły ... co dziś zrobię hahaahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie peruki fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a very good initiative and if you want to style you 4C hair wigs and want to try new and funky wigs you can visit our site

    OdpowiedzUsuń
  6. Superb Blog!
    Thanks for sharing!
    As a Hairstylists I always love getting Gifts related to hair. My fav Hair Texture is braiding hair as they are easy to style you know. you can go a lot with braiding hair!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very informative blog. Thank you so much for sharing this with us. If you want to search for hairstyle like layered hairstyle. If you’re thinking of getting Wavy Hairstyles With Bangs so here we are coming with some good ideas for that.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania