Internetowy Sklep Meblowy | Domowanie.pl

Tym razem przychodzę do Was z postem trochę innym niż zawsze, bowiem będzie on dotyczył bardziej tematyki wnętrzarskiej aniżeli modowej. Generalnie, jak na razie mieszkam z rodzicami w bardzo małym mieszkaniu. Dobrą wiadomością jest natomiast to, że jeszcze w tym roku przeprowadzamy się w inne miejsce. Niezmiernie cieszy mnie ten fakt, bo w końcu będę miała swój własny pokój, który mogę urządzić dokładnie, tak jak mi się to marzy. Aktualnie skupiam się na przeglądaniu różnych inspiracji. Z pomocą przychodzi mi tu sklep internetowy domowanie.pl

Na ich stronie znajdziemy wysokiej jakości meble, osadzone w najnowszych trendach. Wszystko jest tam elegancko posortowane, a więc bez problemu znajdziemy meble, które nas interesują. Polecam Wam zajrzeć do kolekcji mebli do pokoju dziennego, gdyż znajdujące się tam produkty są naprawdę godne uwagi. Styl i ich kolorystyka jest różnorodna, a więc każdy powinien znaleźć tam coś dla siebie.

Oczywiście, co do jakości mebli to nie jest to wyuczona regułka, którą ktoś kazał mi napisać. Mam w posiadaniu szafkę nocną z tego właśnie sklepu internetowego i jestem nią po prostu zachwycona. Już nie mogę się doczekać aż umieszczę ją w miejscu docelowym, a więc koło łóżka w moim nowym pokoju. Szafeczka przyszła do mnie w częściach. Jej montaż nie był trudny. Pomocna okazała się dołączona do niej instrukcja. Mebel ten jest bardzo praktyczny, bowiem posiada szufladę, idealną na różne drobiazgi. Zapewne będę tam trzymała słuchawki oraz ładowarkę do telefonu oraz laptopa. Pod szufladą znajduje się półka, która jest na tyle zabudowana, że cokolwiek byśmy tam nie włożyli, całość będzie prezentowała się estetycznie. Planuję przechowywać tam laptopa, ewentualnie jakąś książkę, którą będę czytała do poduszki. Z kolei na blacie postawię jakąś dekorację i ewentualnie lampkę nocną.


Kojarzycie ten sklep? Jakie polecacie strony internetowe do przeglądania inspiracji wnętrzarskich?

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Fajna ta szafeczka :) aż zajrzę tam )

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny mebelek! Pozwoliłam sobie zajrzeć na stronę i dokładnie przejrzeć jej ofertę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. inspiracji wnętrzarskich najczęściej szukam na pinterest ;) a jest to teraz jedno z moich ulubionych zajęć, bo szykujemy się z zamiarem zakupu mieszkania :D szafeczka bardzo w moim stylu :) chętnie przejrzę ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka przecudna komoda! i w moim ulubionym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Wow, naprawdę super mebelek! Wygląda idealnie i na pewno cudownie wpasowałby się do mojego pokoju ^^ Niestety sklepu nie znam, ale chętnie poznam bliżej jego asortyment :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania