Wsi spokojna, wsi wesoła!

Na samym wstępie chciałabym podziękować Magdzie za pomysł i obecność na zdjęciach oraz za to, że wcieliła się w rolę fotografa. Chcemy pokazać, że różnica wieku nie jest istotna w momencie, gdy nadajemy na tych samych "falach". Mnie i Magdę dzieli 20 lat, czego zupełnie nie czuję. Magdalena jest bardzo utalentowaną osobą, empatyczną, pomocną, pomysłową, energiczną, z doświadczeniem życiowym. Jestem wdzięczna, że jest ona w moim życiu. Cieszę się też, że udało nam się wspólnie zrealizować już trzecią sesję. Oczywiście mam nadzieję, że nie ostatnią. Przypomnę jeszcze, że Magda również prowadzi bloga, więc zaglądajcie do niej. Na pewno będzie jej miło!

https://pogaduchymagduchy.wordpress.com/

Tematyka zdjęć to wiejska cisza, harmonia i spokój. Stylizacje nasze to białe sukienki, które kojarzą się z "lekkością", delikatnością, słonecznymi dniami. Jako dodatek wybrałyśmy słomiany kapelusz, który idealnie wkomponował się w otoczenie. Oczywiście jako fanka sportowego stylu postawiłam na trampki bez których nie wyobrażam sobie życia. Dodam jeszcze, że gitara to tylko rekwizyt do zdjęć. Aczkolwiek, w głębi duszy marzy mi się umiejętność grania na niej.


Co myślicie o naszych zdjęciach? Jesteście fanami wsi czy miasta?

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Jak dla mnie wieś to tylko na urlop - na co dzień preferuję mniejsze miasta albo zielone osiedla na obrzeżach większych. W ścisłym centrum miasta też nie dałabym rady mieszkać

    OdpowiedzUsuń
  2. Mooje klimaty! Magda widzę, że wpadła na fajny pomysł- na bosaka :D
    Fajnie, sielankowo..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam w mieście, na wsi bywam! Super sesja. Modelki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, kocham wieś od dziecka :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania